Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

! solina schreef:schijnt dat breastgro helpt en je borsten werkelijk beetje vergroot maar zodra je stopt met die pillen dat alles dan weer in krimpt. zou ook direct mee van start gaan als ik wist dat hel allemaal blijvend zou zijn en later geen schadelijke gevolgen kan hebben.

Ik ben namelijk flink afgevallen en van een grote C/kleine D naar een kleine C/grote B gegaan... op zich niet eens zo veel verschil... maar het is ook allemaal hier en daar wat slapjes geworden

Celine_M schreef:solina schreef:schijnt dat breastgro helpt en je borsten werkelijk beetje vergroot maar zodra je stopt met die pillen dat alles dan weer in krimpt. zou ook direct mee van start gaan als ik wist dat hel allemaal blijvend zou zijn en later geen schadelijke gevolgen kan hebben.
Dus als je de rest van je leven die pillen kan gaan slikken, ben je er een stuk duurder vanaf dan bij een operatie.
)
) mooie borsten (B cup) en ze passen ook perfect bij mijn figuur. Mij niet gezien dat ik ze laat vergroten door pillen of operaties. Ik blijf liever mezelf en ik blijf ook liever gezond. Het is maar waar je je geld aan uit wilt geven.