Sportapparaat

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Sportapparaat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-07 16:29

Voor mn verjaardag krijg ik een sportapparaat, heb eigenlijk nog geen idee wat voor 1 ik er wil Haha!
dus misschien hebben jullie tips, graag geen mega machine's met alles erop en der aan maar hoeft ook niet weer een ding te zijn dat een halve meter van me kamer inneemt.
Ik ben 1.53 *geen apparaten voor grote mensen dus* en mn probleem gebieden zijn mn benen en bips, wie o wie heeft een idee? Haha!

Silvia

Re: Sportapparaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 16:37

Ik wilde zeggen een crosstrainer maar daar ben je waarschijnlijk net een beetje te klein voor. Waarom ga je niet in een winkel kijken en vanalles uitproberen? Vergelijk de producten uit de winkel niet met de apparaten in de sportschool want die zijn tig keer zo duur en daardoor ook anders in gebruik.
Let ook goed op het lawaai wat het apparaat maakt. Niet dat iedereen bij je in huis kan meegenieten als jij aan het sporten bent. Knipoog

xDramaQueen

Re: Sportapparaat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-07 16:42

Silvia schreef:
Ik wilde zeggen een crosstrainer maar daar ben je waarschijnlijk net een beetje te klein voor. Waarom ga je niet in een winkel kijken en vanalles uitproberen? Vergelijk de producten uit de winkel niet met de apparaten in de sportschool want die zijn tig keer zo duur en daardoor ook anders in gebruik.
Let ook goed op het lawaai wat het apparaat maakt. Niet dat iedereen bij je in huis kan meegenieten als jij aan het sporten bent. Knipoog

klopt mn broer heeft er 1 maar ik heb er ontzettend moeite mee Haha!
al heeft mn broer wel een joekel van een ding, en idd ook erg op de herrie letten Haha!