Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) En sowieso controleer ik heel veel, vroeger vond ik dat onzin maar het is noodzakelijk als je goed ingesteld wild worden. Ik controleer nu gemiddeld denk ik 4x per dag. Iemand die slecht insteld is voelt niet meer wanneer hij goed of minder goed zit, alleen bij extreme waardes voelt hij het misschien nog een beetje maar dan nog kan het verschil tussen een hyper en een hypo heel klein zijn qua gevoel. Een diabeet die goed ingesteld is kan dit prima zelf aanvoelen.
).
) denk ik?
Want wat er allemaal wel niet door diabetes veroorzaakt kan worden is gewoon echt niet prettig, dat gun ik echt niemand.
) maar nog niet zo heel lang, maar ben er wel al achter dat ik niet tegen een slechte suiker kan. Ik word heel onredelijk, snel boos of verdrietig en ben gewoon echt geen gezellig persoon om bij in de buurt te zijn. Nu gaat het gelukkig best wel goed
.
Citaat:Dus als je er goed mee omgaat zou het binnen ...... weken/maanden wel redelijk onder controle moeten zijn (waardes verlaagd) of is dat écht heel verschillend per persoon?