Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dees_daan schreef:ik heb het er ook met mijn kapster over gehad, fructise geeft een vetlaagje over het haar zei ze, en zodra je het met andere shampoo gaat wassen gaat dit laagje eraf.
ik gebruik john frida, en ben er heel tevreden overdit is ook een kappersmerk, en kost ong 7 euro per fles
rakkertje13 schreef:ik gebruik de palmolive shampoo en conditioner. dit bevalt mij prima (en geloof mij ik heb al veel geprobeerd!)
hvjmerlin schreef:dees_daan schreef:ik heb het er ook met mijn kapster over gehad, fructise geeft een vetlaagje over het haar zei ze, en zodra je het met andere shampoo gaat wassen gaat dit laagje eraf.
ik gebruik john frida, en ben er heel tevreden overdit is ook een kappersmerk, en kost ong 7 euro per fles
hoi hoi mijn schoonsusje is kapper en die zecht precies hetzelfde over shampop's fructise en nog meer soorten shampoo bv dove zitten siliconen in en dat trekt in je haar bv haarverf wil dan niet goedaanpakken en wordt de kleur snel dof etc van maar ook de hoofdhuid krijg een laagje er over heen.
Stennisje schreef:Ik had wel gemerkt dat m'n haar wel eens gezonder was en verf ook wel eens beter pakte, maar dus nooit de link naar m'n overstap op Fructise gelegd.