Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SiCa schreef:Ik weet wel dat er speciale woonvormen zijn voor mensen die niet meer thuis kunnen wonen, maar of je ook echt uit huis geplaatst kunt worden, weet ik niet.
Zou je even bij jeugdzorg of het Riagg moeten informeren. Gewoon even bellen en je probleem uitleggen.
MoonChloe schreef:Je hebt wel inbreng maar niet veel.
je moet volgens mij kunnen aantonen dat het echt uit de hand loopt. Maar ik zag in je profiel dat je 14 bent, je bent een puber die bezig is met zelfstandig te worden en dat leidt meestal tot ruzie's
MoonChloe schreef:hohoho, dat zeg ik ook niet![]()
Toen ik 12 was wou ik ook perse het huis uit, nu 5 jaar later nog steeds maar ik woon gelukkig op internaat/ begeleid wonen. (dan wel ivm school) Maar weekenden/vakanties ben ik thuis en dat gaat dus niet zo lekker![]()
En om te zeggen dat het jou schuld niet is vind ik wel dom gezegd eigenlijk; waar er 2 vechten, hebben er 2 schuld.
En ja ik heb ook bijgedragen aan de ruzie's hier thuis. En dat doe ik nog steeds
Kimonoo schreef:MoonChloe schreef:Je hebt wel inbreng maar niet veel.
je moet volgens mij kunnen aantonen dat het echt uit de hand loopt. Maar ik zag in je profiel dat je 14 bent, je bent een puber die bezig is met zelfstandig te worden en dat leidt meestal tot ruzie's
Nou het is mijn schuld niet dat het uit de hand loopt hoor..