Ik heb er erg lang overnagedacht...... Ik ben vorig jaar 20 kilo afgevallen in mijn eentje, ik was erg gedreven omdat ik best veel overgewicht had. Het ging uit met mn vriendje ik had het gevoel dat ik als ik was zoals ik toen was nooit een nieuwe vriend zou krijgen dus ik ging afvallen. In 4 maanden tijd was ik 20 kilo lichter. Ik heb een geweldige zomer gehad want voor me gevoel was ik slank! ik wilde eigenlijk nog wel wat slanker zijn maar was al erg blij met het resultaat.
Voor ik hier aan begon was ik verslaafd aan suiker. Ik werd er zelfs depressief van zoveel suiker at ik.
Als ik me rot voelde ging ik eten met het gevolg ik nog meer suiker binnen kreeg. De overstap van zoveel suiker naar niet meer veel suiker was voor mij zo moeilijk. Ik heb er zolang overgedaan voor ik de disipline kreeg om echt af te gaan vallen en beter te gaan eten...
Ik merk nu dat ik weer in mijn oude patroon begin te vervallen ik ben in de loop van de tijd denk ik weer een kilo of 5 aangekomen en dat gaat dus de verkeerde kant op! Dat is gekomen sinds ik niet meer rijd. Ben in november aan mn ogen geopereerd en mocht toen tot januari niet rijden ivm stof. Ik heb in januari een zaak overgenomen en werk nu elke dag van 10 tot 10 dus het is er nog niet van gekomen ( voor die tijd reed ik elke dag) Ik beweeg nog wel veel want ik werk in een zonnestudio en loop heel veel en ga veel de trap op en af.
Ik merk nu aan mezelf dat ik weer depressief word, ik voel me weer vaker rot vooral als ik wat gegeten heb wat niet gezond is (schuldgevoel) en wil dat het nu echt eens afgelopen is.
Ik wil weer kilo's kwijt het kan me niet schelen hoe maar wil er nu gewoon vanaf

Nu heb ik vandaag na lang twijfelen de dietiste gebeld en ik heb volgende week donderdag een afspraak, maar weet totaal niet wat ik moet verwachten. Ze zal zeker gaan zeggen dat ik aardappels en groente moet gaan eten en dat is iets wat ik dus niet eet. Het is niet alleen dat ik het vies vind maar waarschijnlijk zit het ook tussen mijn oren. Ik ga kokhalzen als ik groente moet eten en dat moet ik afleren. Ik moet beginnen met groente eten maar van alleen het idee al word ik misselijk. Ik wil het leren maar het lijkt me zo verschrikkelijk moeilijk.
Het is ook lastig want ik durf nooit ergens te blijven eten omdat ik niks lust en mensen vinden dat raar of aanstellerig!
Ik hoop zo dat ik doormiddel van de dietiste een goed eet patroon krijg en normaal gezond kan gaan leren eten en ik een hoop afval!
wat hebben jullie gehad aan een dietiste, hoeveel ben je afgevallen in hoeveel tijd?
Dit was ik eerst
en dit was ik 20 kilo lichter
Als ik dit zo zie wil ik zo graag mooi slank zijn! maar het is zoooooooooooooooo verschrikkelijk moeilijk