Na aantal verschillende pillen..Nog steeds géén regelmaat..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Amanda_T

Na aantal verschillende pillen..Nog steeds géén regelmaat..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-07 20:00

Heel stom misschien dat ik jullie deze vraag ga stellen, maar k doe het toch. Ik ben nu 18, en sinds mijn 14e ongesteld. Eerste jaar geen pil geslikt, op mijn 15e toch maar begonnen, want ik was die onregelmatigheid helemaal beu!

Ik begon met de eerste pil, die af en toe werkte, maar 9 van de 10 keer werd ik voor de stopweek al ongesteld, en was het gigantisch veel, en voelde me echt beroerd..Ik heb eerst de ???? gehad, daarna de microgynon, toen nog een andere, en nu heb ik de Trigynon.

In totaal ben ik 4 maanden aan de Trigynon pil, waarvan ik er 1 maand van regelmatig was. En pas ongesteld werd toen ik de laatste pil had genomen en niet meer ongesteld was toen ik weer aan de volgende pil begon. Inmiddels ben ik net opnieuw begonnen met een nieuwe strip en ben ik al ruim 10 dagen ongesteld..Niet heel erg, maar genoeg om het ongesteld zijn te noemen..Het is ook zo, dat ik het ene moment niks "lek" volgende moment weer wel Huilen

Ben vandaag maar naar de dokter gegaan en krijg nu de Jasmin. Volgens mijn dokter de beste pil die er is..Begin er eind volgend maand mee..En hoop dat deze wel werkt Boos!

Wie heeft er nog meer last van?

Lissyx

Re: Na aantal verschillende pillen..Nog steeds géén regelmaat..

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 20:09

Hoi,

Je problemen met onregelmatig ongestelt ken ik niet maar ik gebruik zelf ook de yasmin pil! die werkt bij mij ook erg goed, bij andere pillen had ik namelijk erg veel bijwerkingen, hoofdpijn, misselijk, buikpijn noem het maar op. Maar met deze pil gaat het super nergens meer last van!

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 20:14

Ik heb Meliane, ook een hele fijne pil. Bij mij heeft hij altijd goed zijn werk gedaan, ik was gerust 8 dagen hevig ongesteld. Met deze pil heb ik een stuk minder buikpijn en ben ik na de stopweek niet meer ongesteld. Mocht Yasmin niks zijn (ik hoop natuurlijk dat het wel werkt) kan je altijd nog aan Meliane denken.
Succes ermee Lachen

_Winnetou_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 20:16

ik heb de diane nou weer, heb tussen door nog aan de meliane gezeten maar vond die helemaal nix(kreeg ook bloedingen tussendoor)met de jasmin heb ik geen ervaring maar de diane is in ieder geval fijn.

Avanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 20:56

yasmin is de bijna lichste pil... waarschijnlijk stoot jou lichaam alleen maar hormonen af dan is yasmin de beste ja...

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-07 22:23

We zullen zien over een maandje..Echt vervelend dat de dokter niet eerder tijd had..Nu zit ik nog een maar vast aan die drie-fasen pil..Merk nu ook gewoon dat ik super prikkelbaar ben, chagrijnig, moe enz..Dus hoop dat het gaat werken..Nog meer tips/reacties?

lore

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 09:56

Ik ben stukken ouder dan jou, maar sinds 10 dagen ook weer aan de pil en ik blijf ook met licht bloedverlies zitten. Ik denk dat ik het een maandje aanzie en anders terug naar GYN ga. Rotpillen ook altijd.

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 10:17

Ik slik de Diane-pil (of hoe die nu ook heet Knipoog ) en heb er ook last van.
Ik wordt op de meeste gekke tijden ongesteld Verward ik ga ook maar eens terug. Ik ben ook alweer 4 jaar aan de pil, en ook gewisseld tussen de microgynon en de diane, maar ik heb het dus bij beide..

Daan_ielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 10:20

Kieffer schreef:
Ik heb Meliane, ook een hele fijne pil. Bij mij heeft hij altijd goed zijn werk gedaan, ik was gerust 8 dagen hevig ongesteld. Met deze pil heb ik een stuk minder buikpijn en ben ik na de stopweek niet meer ongesteld. Mocht Yasmin niks zijn (ik hoop natuurlijk dat het wel werkt) kan je altijd nog aan Meliane denken.
Succes ermee Lachen

De Meliane is uit de handel.....

Mocht de Jasmin ook niet werken moet je toch eens met je huisarts praten over andere middelen: spiraaltje, nuvaring of prikpil. De eerste 2 werken alleen locaal, waardoor je niet al die hormonen door je lijf hebt....

edit: en dus ook niet van die 'buien' hebt.... Knipoog

Amanda_T

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-07 10:41

Oke, iig bedankt voor de tip! Misschien helemaal makkelik, omdat ik dan niet steeds mn wekker hoef te zetten, zodat ik hem niet vergeet haha Lachen