Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
benangelique schreef:dat ik niet ongesteld word lijkt me fijn, maar ook ik heb die extra controle nodig 'ben ik niet zwanger' iedere maand.
sweetheart schreef:viewtopic.php?f=136&t=706819&hilit=
Hier heb je een topic vol met mensen met ervaringen endergelijke.
Medousa schreef:Het is nu voor mij ook meer dat ik het als ik het moet zeer binnenkort moet aangezien ik aan een heel heftige kuur ga beginnen voor acne, en die mag je alleen gaan slikken als je anticonceptie hebt (als je zwanger raakt/bent dan krijg je een misvormd kind, nogal sterk spul dus) , aangezien ik de pil dus niet meer mag is zit dus een oplossing,
Maar de mogelijkheid is er dus wel dat je eventjes onder zijl gaat?
mijn pijngrens is niet zo gek hoog namelijk
Gekke vraag maar hoe gaat dat inbrengen *krijgt al de kriebels bij de gedachte eraan, bleh*
@Ilse18: Ik mag het idd ook niet meer, maar hormonen mag toch dan helemaal niet als je een embolie/trombose hebt gehad??
@Ilse18: Ik mag het idd ook niet meer, maar hormonen mag toch dan helemaal niet als je een embolie/trombose hebt gehad??[/quote]Citaat:
Citaat:Ik heb mijn spiraal net een paar uur geleden laten zetten, uurtje daarvoor had ik 800 mg ibuprofen genomen. Ik weet niet of het geholpen heeft, want mijn gewone menstruatiekrampen kon ik ook nog goed voelen. Het inbrengen ging vlot, leuk is anders. Maar het is zeker niet zo dat je flauwvalt van de pijn. Bij het aanhaken van de baarmoedermond moest ik even hoesten, zal wel een soort van afleiding zijn. even de baarmoeder opmeten en toen het spiraal erin. Het is vooral een heel erg kramperig gevoel wat je voelt en ik zat wel even met de voeten te wiebelen Haha! . Maar ik zou het zo weer doen, hoef er nu 5 jaar niet meer aan te denken. Ideaal! Ik heb trouwens nog geen kinderen gehad, maar was niet in mijn nadeel. Maar daarom wou de huisarts het dus niet inbrengen. Voel me nu kiplekker, had ook al veel enge verhalen gehoord. Beetje jammer, want dat schrikt veel mensen af en dat is echt niet nodig!
enny schreef:Medousa schreef:Het is nu voor mij ook meer dat ik het als ik het moet zeer binnenkort moet aangezien ik aan een heel heftige kuur ga beginnen voor acne, en die mag je alleen gaan slikken als je anticonceptie hebt (als je zwanger raakt/bent dan krijg je een misvormd kind, nogal sterk spul dus) , aangezien ik de pil dus niet meer mag is zit dus een oplossing,
Maar de mogelijkheid is er dus wel dat je eventjes onder zijl gaat?
mijn pijngrens is niet zo gek hoog namelijk
Gekke vraag maar hoe gaat dat inbrengen *krijgt al de kriebels bij de gedachte eraan, bleh*
@Ilse18: Ik mag het idd ook niet meer, maar hormonen mag toch dan helemaal niet als je een embolie/trombose hebt gehad??
Zou hiervoor niet onder narcose gaan, zonde van de tijd die je dan kwijt bent! Je staat echt met 10 min weer buiten en dat is incl. uit- en aankleden en de voorbereiding van de gyn!