Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ezter schreef:Dat je nu niet kan eten kan ik me heel goed voorstellen, en ik vind het niet vreemd, en ook niet erg. Zolang je genoeg drinkt is het echt geen punt om een paar dagen of zelfs weken minder te eten. En ja als je nauwelijks eet is het logisch dat je afvalt. En eigenlijk is het ook niet gek dat je weerstand dan wat minder is en je sneller ziek wordt...neemt niet weg dat het heel vervelend is natuurlijk!
Ik denk dat je je helemaal niet druk moet maken om wat je wel en niet eet en of je dan een beetje afvalt of niet. 4 kilo is er zo weer aan als je je weer beter voelt...
Verder vind ik het echt schandalig van die moeder en de rest van de familie....zelfs al hebben ze verdriet, dan nog kunnen ze op een fatsoenlijke manier met jou omgaan!
Ik denk dat je voor jezelf ook eens goed na moet denken of je wel verder wil met je (ex)vriend, als die het helemaal niet voor jou opneemt?
Ik denk dat je het beter even een beetje kan laten rusten wat zijn familie betreft, die hebben het waarschijnlijk al zwaar genoeg. Uiteindelijk gaat het om jou en die jongen, niet om de rest van zijn familie. mocht het nog goedkomen tussen jullie dan zullen ze daar gewoon mee moeten leren leven. Probeer als je weer met je ex gaat praten om dat niet bij hem thuis te doen in ieder geval.
Wens je heel veel sterkte, laat je niet intimideren door zijn moeder hoor ze heeft van jou af te blijven!!!
Lame schreef:Rare reactie van die moeder... ook al is haar vader net overleden, dat geeft haar neit het recht om zo te reageren.. Wat zeiden jouw ouders hier van dan? Ik geloof dat als jij mijn dochter was en je kwam met zo'n verhaal thuis, ik wel even verhaal zou gaan halen bij die moeder..
Maar daar heb jij niks aan.. Je moet aan je ouders vertellen dat je nu zo weinig eet.. en dat je je duizelig voelt.. Zij kunnen je steunen hier in!
Je moet opletten dat je in ieder geval goed blijft drinken.. als je ook diaree hebt, moet je uitkijken voor uitdroging.. En eet dan maar dingen waar je wel zin in hebt..
Sterkte hoor!!
hyawatta schreef:het is inderdaad een vervelende tijd, weet wat je doormaakt. ik had toen ook een vriend en dat was ook serieus en met een jaar was het uit, ook daar heb ik veel verdriet van gehad en ben in die tijd iets van 8of9 kilo afgevallen. heb het er nu wel weer bij iets te veel eigenlijk vind ik zelfmaar zoek veel afleiding zodat je niet zoveel met hem bezig bent. n ik denk dat je het best gewoon kunt vertellen dat je al 4kilo afgevallen bent. ik heb het toen ook tegen mn ouders en vriendinnen verteld en ook aan mn ex. ze schrikken er wel ff van maar dat komt wel goed.
ik wens je vast heel veel sterkte nog.
groetjes linda
hyawatta schreef:het is inderdaad een vervelende tijd, weet wat je doormaakt. ik had toen ook een vriend en dat was ook serieus en met een jaar was het uit, ook daar heb ik veel verdriet van gehad en ben in die tijd iets van 8of9 kilo afgevallen. heb het er nu wel weer bij iets te veel eigenlijk vind ik zelfmaar zoek veel afleiding zodat je niet zoveel met hem bezig bent. n ik denk dat je het best gewoon kunt vertellen dat je al 4kilo afgevallen bent. ik heb het toen ook tegen mn ouders en vriendinnen verteld en ook aan mn ex. ze schrikken er wel ff van maar dat komt wel goed.
ik wens je vast heel veel sterkte nog.
groetjes linda
luuntje schreef:Misschien wil je dit niet horen maar de hele toestand is een beetje je eigen schuld.
Hij stuurt je een mail dat je niet als "vriendin van" welkom ben op de begrafenis. Dit omdat zijn ouders in de veronderstelling zijn dat jullie relatie over is.
Hierop stuur jij een boze mail terug. Vind ik persoonlijk van weinig respect getuigen.
Vervolgens stuurt hij een mail dat het nu over is en je niet meer wilt zien en wat doe jij. Je springt op de fiets en gaat naar hem toe.
Ik snap dat je het een en ander hebt willen uitpraten.
Maar dit was echt een hele beroerde timing van je.
Die mensen zijn in de rouw en zitten op zo'n moment niet op jou te wachten.
Ik ben het met je eens dat zijn moeder je met respect had moeten behandelen.
En dat ze zich niet netjes heeft gedragen.
Aan de andere kant had jij daar niks te zoeken.
Ik hoop dat jullie het een en ander nog gaan uitpraten.
Heel veel beterschap.
Mariannedeb schreef:Net weer gewogen.. met hemd en ondergoed, sokken en nat haar van het douchen... 56.9... Gisteren met pyjama aan 57.5... het lijkt eraf te vliegen! Terwijl ik zoveel eet als ik kan..
luuntje schreef:Misschien wil je dit niet horen maar de hele toestand is een beetje je eigen schuld.
Hij stuurt je een mail dat je niet als "vriendin van" welkom ben op de begrafenis. Dit omdat zijn ouders in de veronderstelling zijn dat jullie relatie over is.
Hierop stuur jij een boze mail terug. Vind ik persoonlijk van weinig respect getuigen.
Vervolgens stuurt hij een mail dat het nu over is en je niet meer wilt zien en wat doe jij. Je springt op de fiets en gaat naar hem toe.
Ik snap dat je het een en ander hebt willen uitpraten.
Maar dit was echt een hele beroerde timing van je.
Die mensen zijn in de rouw en zitten op zo'n moment niet op jou te wachten.
Ik ben het met je eens dat zijn moeder je met respect had moeten behandelen.
En dat ze zich niet netjes heeft gedragen.
Aan de andere kant had jij daar niks te zoeken.
Ik hoop dat jullie het een en ander nog gaan uitpraten.
Heel veel beterschap.