eergisteren heb ik een 2e gaatje laten schieten. Maar in de winkel zeiden ze er niet bij hoelang er een zweerknopje in moet laten zitten, en hoelang ik het moet ontsmetten. weet iemand dat toevallig?
Bij de eerste gaatjes is het idd 6 weken, dus bij de 2e zal het wel precies het zelfde zijn. Ik zou iig 6 weken doen, dan weet je zo goed als zeker dat het goed gaat.
Zweerknopjes zijn meestal van anti-allergisch materiaal hoor, daarom moet je ze ook zo lang inhouden; omdat zij het 'veiligst' zijn tijdens het helingsproces. 6 weekjes inhouden dus.
6 weken officieel, bij mijn eerste gaatjes heb ik me eraan gehouden. Na die 6 weken ze ook s'nachts ingeduwd (tot janken aan toe want ze waren veel dikker dan andere oorbellen), heb er nu wel baat bij, nooit ontstoken.
Ik had ook 2de gaatjes, maar dit nooit op deze manier gedaan, nu waren ze zo ontstoken dat ik ze dicht moest laten groeien.
Ik ben ook allergisch voor zweerknopjes. Ik heb direct na het schieten oorringen ingedaan, echte zilvere, geen probleem meer. Mijn huid kan niet tegen de druk van een knopje.
ik heb nu na 3 jaar nog steeds dat als ik ze ff uit heb dat ik ze weer moet 'door'prikken. Heel vervelend! ik heb trouwens 8-10 weken ontsmet en die knopjes in gehouden. Omdat het niet wou "helen" terwijl ik neit ziek ben ofz.
Heel vreemd! Kan ook zij nomdat het dicht op mn kraakbeen zit!