Ik moet ff mijn verhaaltje kwijt, want ik ben het even helemaal zat!
Vanaf de jaarwisseling heb ik zo al zeker 3 weken in de lappenmand gelegen

Half januari kreeg ik de griep, dikke week lang plat gelegen,....
Blijkbaar niet goed uitgeziekt en daardoor kreeg ik 2 weken daarna een keelontsteking. Nou is mijn weerstand al niet goed en ben ik snel ziek zwak en misselijk. ( momenteel veel onderzoeken naar reuma/fibromyalgie )
Ik kreeg niet direct anti-biotica want ik had nog geen koorts, dus werd met een ibuprofen-oplosmiddeltje naar huis gestuurd. Na dit een aantal dagen te hebben genomen, vloog ik snachts zowat door het dak van de pijn.
Ik moest langskomen en kreeg anti-biotica.
Ben je allergisch ervoor?

Dus ik kreeg Amoxiciline of zoiets voorgeschreven.
Na een 1,5 week braaf innemen,
en de carnaval te moeten missen

En wat nou, gisteravond begin het puntje van mijn tong te branden, ach kon me wel verbrand hebben aan de macaroni per ongeluk

Totdat ik vanochtend opstond en mijn bovenbenen vol met rode vlekken zaten

En smiddags,.... jaja stond zowat mijn hele tong in de fik, dikke uitslag erop!

Ik dacht, nou is het zat! Bijlage van de pilletjes doorgenomen, en ja hoor! Dikke bijwerkingen!
Ik moest direct langskomen en het laten zien, zou ik de pilletjes thuis bezorgt krijgen. Maar ik moest werken dus vroeg ze om de pilletjes bij de buren te laten bezorgen, die zijn immers altijd thuis!
En wat denk je, ook niet thuis dus

Dus daar zit ik nu, zonder pilletjes van top tot teen vol bultjes en een dikke pijnlijke tong!

Nou kijk ik of ik vanavond om 22.00/22.30 nog bij de avond-apotheek aan die pillen kan komen want ik wil niet weten hoe ik er morgen uit zie want de huisarts zei dat het morgen nog veel erger zou zijn

Hebben jullie ook zoiets dergelijks meegemaakt?

Groetjes, rood bulten-monster met dikke tong