Gevallen, nu last van nek

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sjaslique

Gevallen, nu last van nek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-07 10:24

Hey Bokkers,

Gister weer eens het zand van dichtbij gezien, was al weer lang geleden.
Maar heb een soort van judorol eraf gemaakt, maar heb nu behoorlijke last van mijn nek. Nu denk ik zelf dat het mijn spieren gewoon zijn die een klap gehad hebben, want kan mijn nek ook maar beperkt draaien. Heeft er iemand misschien een tip wat misschien helpt tegen de spierpijn of andere tips?

harlekijn

Re: Gevallen, nu last van nek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 10:26

Gewoon lekker smeren met een zalfje voor de spierpijn

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 11:23

In een warm bad gaan liggen helpt vaak ook tegen spierpijn. Of een warme sjaal om doen. Iig warm houden is goed.
Als je er lang last van blijft houden zou ik even naar de huisarts gaan. Beterschap Ach gut

plotie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 12:06

Voltarin ( ofziets) zo een oranje tube met wit, helpt goed tegen spierpijnen.

Groetjes en veel beterschap

xxxx

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 12:11

Toch even langs een dokter gaan, al lijkt dit overdreven. Ik had na een ongeluk ook last van mijn rug en nek. Ik was te eigenwijs en vond dat het vanzelf wel over zou gaan. Helaas niet dus... Nu zit ik zelf met de problemen, zal de rest van mijn leven last houden van mijn rug en nek. Mijn tip: je kan beter even ernaar laten kijken en zeker laten stellen dat er niks is, of een paar fysio behandelingen, dan zelf aanmodderen en straks altijd last hebben van je nek!

Marjet90

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 14:01

ben het helemaal eens met Maflinger. Ikzelf heb jarenlang last gehad van hoofdpijn wat uit mijn nek bleek te komen. Mijn nekwervels staan dus scheef waardoor ook ik mijn nek niet geheel kan draaien. Dit kwam mede doordat ik verkeerd in de baarmoeder heb gelegen, maar is verergerd door een val. (Jammer genoeg zijn ze daar pas achter gekomen ipv 12 jaar geleden ) Ik zal gewoon even langslopen op een spreekuur voor de zekerheid, want strats zit er wel wat mis en zit je met de gebakken peren Lachen

treasure27

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 19:40

Lekker warm houden door een pittenzak in je nek te leggen of midelgang of iets dergelijks erop te
smeren en als je er na 2/3 dagen nog steeds heel veel last van heb zou ik toch even langs
de dokter gaan!