Mn ex..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

EnelyaT

Mn ex..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-07 18:53

Hey,

Ik ben zaterdag meegesleurd naar de kroeg door een vriendin van me. En daar kwam ik, jawel.. Mn ex tegen.
Ik heb twee jaar niet met hem gepraat, omdat het uit was gegaan door een enorme ruzie (ik weet niet eens meer waarom dat we ruzie hadden, maar goed).

Het punt is.. Dat er bij mij weer enorm veel vlinders gingen vliegen bij het zien van hem.. En het praten/knuffelen/etc.
Nu zit ik er dus mee, als ik vanavond weer ga, kom ik hem tegen. En ik weet niet of ik mezelf 'in kan houden'.. Want hij is vrijgezel..
Maar ik niet.

Stom hé?
Ik denk dat ik gewoon niet ga. Want zaterdag gaf hij me ook al twee keer een zoen op mn mond, en tja.. ik draaide maar snel om, wist ook niet wat ik moest doen..
Maar op 't moment gaat het ook niet zo lekker met mn vriend.. Dus misschien dat ik daarom zo enorm loop te twisten..
Maarja, ik moest het even kwijt.
Hij zorgt gewoon voor enorm veel (oude?) gevoelens.. En ik weet het niet..
Hij is zo'n schatje!

Sh*t zeg.. Heb ik weer.. Hamer

Daisies

Re: Mn ex..

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 19:45

Heeel erg herkenbaar.
Ik zit in bijna dezelfde situatie.
Echter is het pas 1,5 maand aan de gang met mn vriend, En tja.. mn ex alweer, Als je twijfelt moet je eerst je gevoelens voor je vriend op een rijtje zetten voordat je je ex gaat ontmoeten. Anders zit je met een ontzettend dubbel gevoel en daar schiet je vrij weinig mee op. Probeer eerst te bedenken met wie je verder wil, of in ieder geval met wie niet.

Je mag me altijd pb'en!

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 19:46

Ik herken het wel maar nu niet echt meer,
Sommige gevoelens voor jongens gaan nooit meer over, Dat is soms jammer, Maar soms ook beter..
Je moet gewoon kijken met wie je verder wilt,
Sterkte Lachen

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 19:48

Moeilijke kwestie.. ik denk niet dat je met een ander aan de haal moet gaan terwijl je nog een andere relatie hebt. Als je écht gevoelens voor je ex hebt, meer dan voor je huidige vriend, moet je er eens over denken om het uit te maken. Maar zoiets kan je niet in 1 avond beslissen.

Ik zou vanavond trouwens wel gewoon gaan, dan kan je kijken of hij écht de moeite waard is. Knipoog

missnynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 19:54

nee niet gaan, eerst je gevoelens voor je vriend op een rijtje zetten en ws. uitmaken, en dan pas verder kijken!

Marrit89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 19:58

Ik herken dit ook wel. Toen de verkering met mijn ex uit was hebben we nog maanden steeds een aan/uit relatie gehad.
Als ik hem nu nog tegenkom zijn de gevoelens er nog, maar ik weet dat het nooit wat zou kunnen worden tussen ons. En ik ben hartstikke blij met mijn huidige vriend.

Wat je inderdaad moet doen is goed beseffen voor wie je het meeste voelt en met wie je verder wilt. Dit is wel zo eerlijk tegenover je huidige vriend. Als je toch voor je ex kiest, maak het dan eerst uit. Dat is voor iedereen prettiger.

Succes met je keuze!

EnelyaT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-07 15:20

Bedankt voor jullie lieve berichtjes Lachen

Ik ben gisteren in ieder geval niet meer naar de kroeg geweest, leek me toch niet zo slim (ik drink bijna nooit, en als ik dan drink is mn controle weleens wat minder Knipoog )

Maar dan laat vandaag mn vriend me vol zitten.. En daar baal ik zo van

Kathinkaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 15:28

Ook ik heb heen en weer lopen poedersuiker met (ondertussen) ex en een andere jongen.
Maanden lang...

ben gaan proberen af te wegen wat ik nou zou doen...
Of met mijn vriend blijven of het op de gok zetten met de andere jongen.
Ik kon het niet afwegen, stom he!
Totdat op een bepaald moment de doorslag er gewoon was na de zoveelste ruzie.
En nu, al weer 1½ jaar gelukkig samen met de andere jongen!

In dit geval...het is je ex, geen vreemde.
Denk eens rustig na, hadden jullie vaak ruzie?
Zijn de gevoelens die je had (en hebt) voor je ex sterker dan je hebt voor je huidige vriend?
Of liet je ex je ook wel eens zitten net zoals je huidige vriend?

Je komt er vast wel uit meid Lachen
Hou ons op de hoogte!

Avanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 15:41

lastig voor je.. eerst maar is goed uit gaan zoeken waar je hart naar toe gaat.. en speel open kaart met je vriend... als hij er geen begrip voor heeft weet je gelijk wat je aan hem hebt..

Caroline1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 15:43

Ja ik ken dat ik had dat op een gegeven moment ook, ze zeggen niet voor niets oude liefde roest niet! Heel veel sterkte ermee!

jessy1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 15:45

ik herken dit ook wel een beetje
ik heb ook zo een ex die toch nog veel voor me betekend
maar ook niet meer
ik ben gelukkig nu met men vriend en onze 2zoontjes en dit jaar gaan we trouwen .

Sophie2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 15:46

Als je nu al bang bent dat je je niet in kunt houden vraag ik me af of je wel genoeg voor je huidige vriend voelt. Als je zo ontzettend veel van hem zou houden, zou het niet in je hoofd opkomen om met je ex te gaan zoenen. Ik zou maar eens heel goed gaan bedenken wat je nog voelt voor je huidige vriend ONDANKS dat het nu niet zo lekker gaat. Sterkte!

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 22:23

ik herken dit zeker, daardor ben ik toen ook weer terugn gegeena bij een ex van mij. Maar dat liep al snel spaak. Vaak ruzie en proberen het elke x weer goed te praten... Zucht... Niet alles lukt als je dat wil..

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 22:29

Je moet doen wat je hart je ingeeft, helaas geeft dat ook wel eens erge verwarring en ik herken je situatie maar al te goed.

Succes!

Jooorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 22:40

Ik denk dat je moet kiezen wie je liever hebt. Zoen je nou niet met je ex omdat je het rot vind voor je vriend of omdat je meer van je vriend houd?

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 22:48

Misschien even goed bedenken waaróm het uit is gegaan?

EnelyaT

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-07 13:30

Jooorie schreef:
Ik denk dat je moet kiezen wie je liever hebt. Zoen je nou niet met je ex omdat je het rot vind voor je vriend of omdat je meer van je vriend houd?

Meer om mn vriend denk ik.. (rot voor hem)..
Enne.. Het was toen uitgegaan omdat zijn vrienden mij niet meer mochten, en omdat we gewoon veel ruzie hadden daarom.
Maar hij heeft nu wel andere vrienden enzo, we zijn ook allebei een stuk ouder (en hopelijk slimmer/volwassener..)

Maar ik denk dat ik (in ieder geval voorlopig) voor mijn vriend kies.
Eerst maar eens kijken wat ik van mn ex vind als we beide nuchter zijn Knipoog

maartje_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 13:35

heel herkenbaar
hele lastige situatie
ik zou er heel goed over nadenken
wat de gevolgen zijn als je wel met je ex weer begint (het is niet voor niets uitgegaan)

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 20:49

hoe is de situatie tussen je vriend en jou nu?
Ik en mn ex gingen ook uit elkaar vw ruzie... En je veranderd niet zo snel. teminste wij niet. Dus liep weer spaak.... Jammer....

_Winnetou_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 20:52

voor sommige exen blijf je gewoon altijd een speciaal gevoel houden maar dat betekent nie dat het echt verliefdheid is...
zou eerst uitzoeken wat je voor je vriend voelt en je dan pas gaan bezighouden met je ex succes.

lique

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 20:55

hier ben ik het helemaal mee eens......tis toen niet voor niks uit gegaan toch????zal wel een goede reden hebben gehad anders was het vast wel weer eerder goedgekomen

lique

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 20:57

Eerst maar eens kijken wat ik van mn ex vind als we beide nuchter zijn Knipoog[/quote]

dat lijkt me een heel goed idee......weet je ex dat je eigelijk bezet bent??????
dat kan ook meesspelen,sommige exen vinden dat namelijk erg leuk,gewoon om te kijken hoeveel je om die ander geeft..(jalours)