Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Firedancer schreef:Kun je vertellen hoe het er uit ziet? Zit er een porie op, of een zwart puntje, of zit het echt alleen maar onder je huid?
Kaat18 schreef:Heb je t al gedept met afgekoeld gekookt water? Ik heb weleens kleine talgbultjes op mijn ooglid (tussen wimper/oog) en dan verdwijnen die meestal.
jessie34 schreef:Is het geen gerstekorreltje? ik had dat laatst onder mijn oog en heb hem zelf verwijdert! voelt dat bultje heel hard aan?
MacavityL schreef:Kaat18 schreef:Heb je t al gedept met afgekoeld gekookt water? Ik heb weleens kleine talgbultjes op mijn ooglid (tussen wimper/oog) en dan verdwijnen die meestal.jessie34 schreef:Is het geen gerstekorreltje? ik had dat laatst onder mijn oog en heb hem zelf verwijdert! voelt dat bultje heel hard aan?
Het is geen gerstekorreltje dat op m'n ooglid zit en inderdaad kunt weghalen met afgekoeld gekookt water. Zelf weghalen gaat niet omdat het onderhuids zit. Ga denk ik volgende week maar eens langs de huisarts, kan geen kwaad om die er even naar te laten kijken en weg te laten halen nu het nog klein is.