Ik heb een probleempje, en vroeg me af wie dit nog meer heeft en of iemand er iets tegen weet. Ik ben immuun voor pijnstillers, en dat is in pijnlijke tijden erg balen.
Bijvoorbeeld: Op dit moment heb ik onverklaarbare buikpijn. Ik ben vrijdag en zaterdag in het ziekenhuis geweest, en de artsen zijn het er niet over eens wat het precies is dus maandag mag ik weer terugkomen. Blindedarmontsteking, torsie van de eileiders, gezwollen lymfeklieren, liesbreuk, gescheurde spier, het is allemaal de revue al gepasseerd. Hoe dan ook, ik heb erg veel pijn en heb ook pijnstillers voorgeschreven gekregen. Op hoop van zegen heb ik ze toch maar weer geprobeert en het helpt allemaal geen zier. Ik heb vanmorgen 2 paracetamol en 1 naproxen 500 geslikt, en het enige wat verdwijnt is mijn goede humeur omdat de pijn maar niet weggaat. Iboprufen, asperine, paracetamol, duclofinac, het helpt allemaal geen zier. Zelfs de morfine die ik kreeg bij de operatie aan mijn enkel vorig jaar deed helemaal -niets-. De ruggeprik moest ook met verhoogde dosis. Ik wordt overigens ook niet snel [nooit] dronken.
Wie o wie weet een oplossing of herkent mijn probleem?