Vraagje over opmaken.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dreamy

Vraagje over opmaken.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-07 01:09

http://www.modelsatwork.nl/img/jackie16.jpg

Ik wil graag mijn ogen opmaken, zoals 't bij haar is.
Ik heb geen volle wimpers, en op die foto lijkt het alsof de make-up de wimpers 'voller' maakt.
Dat zou ik ook graag willen Clown

Wie weet hóe ik dit kan aanpakken? Haha!

whissie

Re: Vraagje over opmaken.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 01:41

dan moet je een bepaald soort mascara eens proberen, 1 die je wimpers voller maakt en meer volume en meer lengte enzo, staat er wel bij, even goed lezen bij elk soort. Dit zijn wel vaak de iets duurdere merken, maar het helpt goed Haha!

ook kun je eerst 1x laagje aanbrengen, even wachten en een tweede laagje aanbrengen

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-07 01:43

Maar volgensmij komt er voornl. oogschaduw/eyeliner aan te pas Haha!

whissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 01:50

dat ook, maar de wimpers zelf worden niet voller/dikker van een eyeliner Knipoog

met eyeliner moet je gewoon lekker gaan uitproberen wat het beste werkt, en het beste staat Haha!
sluit je op op de badkamer en ga lekker uit proberen Haha!

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-07 01:51

Haha! Zal ik zeker doen Knipoog

nikkigioa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 02:06

Inderdaad veel zwarte eyeliner. Zo te zien naar buiten toe lopend wat dikker aangezet. Op haar binnenste ooglid heeft ze een goudkleurige oogschaduw. Ook op haar onderste wimperlijn heeft ze veel zwarte eyeliner, maar ook aan de binnenkant van haar oog. Daar moet je mee oppassen hoor, dat blijft vijf minuten netjes zitten (net lang genoeg voor een mooie foto) en daarna heb je al die vloeibare troep IN je oog zitten. Als je dat toch ook wilt kan je beter kohl gebruiken. Lekker veel kliederen en experimenteren zou ik zeggen! Dan merk je vanzelf hoe het staat en hoe het moet! Succes!

nikkigioa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 02:07

Oh en zij heeft zo te zien ook echt wel fake-wimpers opgeplakt!!! Dus laat je je daar niet door van de wijs brengen.. Knipoog

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 01:21

een simpele wimperkrultang werkt prima Knipoog En de mascara niet in één keer heel dik doen. Liever wat vaker een dun laagje.

Ik raad zelf gewone mascara met een borsteltje aan Knipoog Tot nu toe vind ik die nog altijd het fijnste.
En heb je even tijd voor je mascara kun je ook een mascara gebruiken waarbij je eerst een laag wit doet en dan een laag zwart. Werkt ook prima Knipoog

Yesterday

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 12:27

bij de Hema heb je hele makkelijke oogPOTLOOD, hoef je niet te slijpen Haha! gewoon omhoog draaien. met een kwastje word mooi donker!