Moedervlekken onder mijn haar

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BLK

Moedervlekken onder mijn haar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-07 21:35

Hoi,

ik heb de laatste tijd heel erg last van jeuk op mijn hoofd.
Heb mijn zus en moeder al een aantal keer laten kijken of ik misschien luizen had, maar dit was niet het geval.
Mijn moeder zelf heeft altijd last van jeuk op haar hoofd als het geregend heeft, dus ik ging er van uit dat ik dit ook had. ( Hebben meer mensen hier last van ? )

Maar nu voel ik een soort van bultjes op mijn hoofd, blijken het allemaal (jeukende)moedervlekken te zijn! Het zijn echt aardig wat moedervlekken, en dat zijn ook precies de plekken waar ik constant jeuk heb. Hoe meer ik krab hoe meer het gaat jeuken.

Ik was iedere dag mijn haar met shampoo en cremespoeling, zou dit het probleem kunnen zijn van de jeuk ?

Groetjes.

honolulu

Re: Moedervlekken onder mijn haar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 21:37

uuhm das volgens mij niet goed als ze jeuken? Maar verder weet ik het niet. Denk niet dat het aan het wassen ligt, maar misschien kun je het eens 1 dag niet doen en kijken of het helpt

BLK

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-07 21:38

@ Dionne_Xx : In het weekend was ik het wel eens een dag niet omdat ik dan toch alleen maar bij de paarden ben, maar het blijft jeuken, vooral als je eraan denkt natuurlijk!

enid

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 22:55

Als er ook echt modervlekken zitten en ze jeuken zou ik eventjes naar de huisarts gaan..
Als moedervleken gaan jeuken is dat niet goed denk ik..
misschien is er niets aan de hand maar zou voor de zekerheid eventjes de dokter bellen..

V_lalala

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 22:57

ik weet haast wel zeker dat het niet door het wassen komt.
ik was mijn haar ook elke dag met shampoo en cremspoeling

polly2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 23:02

Elke dag je haar wassen kan er voor zorgen dat je hoofdhuid te droog wordt, waardoor je jeuk kunt krijgen.
Maar als er ook moedervlekken zitten die jeuken...snel naar de huisarts...want dat klinkt niet goed.

JKiya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 23:03

BIGmama dat jij er met ieder dag je haar wassen geen last van hebt hoeft niet te betekenen dat een ander er dan ook gen last van heeft. Ieder mens is anders toch Knipoog

Misschien heb je andere shampoo en anders kunnen het misschien ook gal/vetbultjes zijn? Ik zou gewoon even naar de huisarts gaan!