Wie heeft er wel eens een Sport Medisch Advies gehad? En heb je dat voor het paardrijden gedaan of voor een andere sport? Heb je het van te voren gedaan of naar aanleiding van een (chronische ) blessure? Welke tips/hulp heb je gehad, en heb je er wat aan gedaan/gehad?
Ik zit er zelf aan te denken om dit eens te laten doen. Ik heb wat langlopende vage bewegingsklachten, die gerelateerd zijn aan paardrijden ( en bijbehorend stalwerk ) en wellicht waterpolo (al ben ik daar al een tijdje mee gestopt ). Het gaat voornamelijk om mijn schouders. Sowieso lijkt het me een prettig idee om mezelf eens door te laten lichten, en dan specifiek op mijn belastbaarheid te letten. Nou ja, ik hoor graag ervaringen!
Ik ga het binnenkort laten doen, als ik nieuwe hardloopschoenen koop kan ik er gratis een sport medisch advies erbij krijgen. Dit doe ik omdat ik vrij veel blesures heb met hardlopen.
Misschien is een fysiotherapeut geen onverstandig idee. Sport Medisch advies heb ik dankzij hun niet meer nodig
De fysiotherapeut die ik er naar heb laten kijken kan er niet veel mee. Losmasseren en oefeningen doen, maar uiteindelijk komt het toch weer terug. Het lijkt me juist een idee om er multidisciplinair naar te laten kijken.