Aangezien ik er niet goed van word ga ik jullie maar even vermoeien met mijn verhaal!!

Ik heb 2,5 week geleden een auto ongeluk gehad. We (ik en mijn zus) zijn met een snelheid van 80 / 90 km tegen een andere auto geknald. We reeden op de snelweg toen er ineens file vorming was, dus iedereen ging heel hard remmen. Degene die voor ons reed seinde al met zijn waarschuwingsknipperlicht van kijk uit ik moet hard remmen. We remde hard maar gleeden door en zaten binnen 2 sec. op de andere auto.
Met als gevolg auto total loss.. Niet per direct hadden ik en mijn zus ergens last van.
Ik ben smiddags direct naar de huisarts geweest om me na te laten kijken. Dit moet officieel ook i.v.m de verzekering. Er bleek niet veel te zijn, was alleen erg geschrokken en hierdoor waren mijn spieren erg aangespannen in mijn rug. Mijn HA gaf als advies ibrofen 400 mg te nemen en dit 3 keer per dag, een weekend lang. Door de ibrofen zou de eventuele spierpijn weg trekken en mijn spieren gaan ontspannen.
Maandag moest mijn zus toevallig naar de fysio. Omdat ik nog zo'n last van mijn rug had heb ik ook een afspraak gemaakt om er is na te laten kijken. De fysio vertelde dat er een ruggen wervel gedraait zat, en ben toen gekraakt. De pijn in mijn rug kwam omdat mijn spieren klem zaten doordat er een wervel niet goed zat. Nu ik gekraakt was zou de pijn binnen 2 dagen wel weg zijn.. Dit gebeurde niet..
Dus ik ben weer naar de HA gegaan en gevraagd om andere medicatie omdat de ibrofen de pijn niet weg nam. Ik kreeg vervolgens Diflofenac 50 mg, dit moest ik 3 x per dag innemen. Ook hier gingen mijn spieren niet van ontspannen, de pijn werd niet minder in mijn rug en kreeg van de tabletjes hoofdpijn.
Ben in de tussentijd weer bij de fysio geweest, en hij heeft toen mijn nek gekraakt. Mijn rug bleef maar zeer doen..en het trok verder naar mijn schouders en nek.Dus je raad het al, weer terug naar de HA. Ik heb van de HA paracetamol met codeine voorgeschreven gekregen. Dit moest ik samen innemen met een Ibrofen 400 mg.
Met als gevolg, rug, schouders en nek werden niet minder en kreeg last van mijn maag door de paracetamol.....
Ik zit nog op school en loop stage. Mijn stage is 4 dagen in de week en 1 dag school. Hiernaast werk ik bij de Trekpleister op vrijdagavond en zaterdag. Op advies van mijn fysio is het beter om 3 weken niet te werken bij de trekpleister, dit omdat het teveel negatieve invloed heeft.
De negatieve invloed komt doordat ik word gedwongen om te gaan werken. Ik kan niet langer dan een half uur lopen of een half uur staan zonder half te vergaan van de pijn in mijn rug. Ik heb mij ziekgemeld bij mijn Filiaalmanager en zij ging er ook mee akkoord. Omdat ik ziek gemeld ben werd ik gebeld door een verzuimpunt, dat vind ik nog wel logisch.Alleen wat dan niet zo logisch is dat ze je zowat verplichten om gewoon te gaan werken. Ik moest van het verzuimpunt maar aangepast werk gaan doen. Dit heb ik een halve zaterdag geprobeerd, en kan vervolgens savonds niet meer slapen van de pijn in mijn rug, nek en schouders. Als ik dan mijn verhaal uitleg en zeg dat ik onmogelijk kan werken blijven ze maar hameren op het feit dat ik nog maar is naar de HA moet gaan of aangepast werk moet doen. Vandaag heb ik me weer ziek gemeld bij mij Filiaalmanager, ze vond het prima. Nouja prima ze deed niet moeilijk en accepteerde het. Dus werd ik weer gebeld door het verzuimpunt.
Ik moest van het verzuimpunt weer contact opnemen met mijn huisarts voor nieuwe medicatie en morgen zou het verzuimpunt mij weer terug bellen...
Is dit nou niet normaal of ligt dit aan mij????

Het klopt dat ik gewoon wel op mijn stage aanwezig kan zijn, maar hier werk ik heel ontspannend. Ik loop stage op een kaars en zeepmakerij voor mensen met een beperking. De fysio zegt ook dat door al dat gezeur van de trekpleister / verzuimpunt het niet beter word met mijn rug. Omdat de spieren zich alleen maar meer gaan aanspannen omdat ik gespannen word van al de gezeur. Al mijn klachten van mijn rug, schouders en nek moeten binnen 4 weken 80 tot 90 % verminderd zijn. Alleen als het zo blijft doorgaan lukt dat nooit..

Hebben jullie een idee wat ik nog kan doen?? Of dit aan mij ligt of dat het gewoon belachelijk is dat ze je bijna verplichten te gaan werken?? En zijn er nog meer mensen die dit hebben meegemaakt??
Gr. Iris *Edit even wat spelfoutjes weggehaald*