Want ik had dus een talg bultje bij me mond, en me moeder zei die gaat vanzelf wel weg.
Nouja, niet dus!
Hij is nu gaan onsteken en loop nu met een bult aan me lip

En die wil ik graag iets minder opgezwollen hebben want ziet er echt niet uit!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Malibu_ schreef:mischien aan je HA vragen?
ThaGirl schreef:je heb pilletjes die ontstekingsremmend zijn (asprientjes ook geloof ik?) maar daarvoor moet je ff op de verpakking lezen.
Beauty_yana0 schreef:Koorstlip is het denk ik niet, want het voelt anders aan, en het is echt dat talgbultje wat dik en ontstoken is
crossmonster schreef:Beauty_yana0 schreef:Koorstlip is het denk ik niet, want het voelt anders aan, en het is echt dat talgbultje wat dik en ontstoken is
als ik iets rondom mijn mond krijg, wat ook maar lijkt op een bultje oid, smeer ik er meteen koortslipcreme op, en altijd gaan ze meteen weer weg, ook koortslip creme bevat wellicht stoffen die andere ontstekingen ook tegengaan
Roseane schreef:Is het geen afte?
Beauty_yana0 schreef:Roseane schreef:Is het geen afte?
Wat is een afte?
Citaat:Er is een aantal predispositionerende factoren, zoals stress, roken, vermoeidheid, erfelijkheid, allergieën, ... maar ook een aantal uitlokkende factoren, zoals trauma's (verwondingen), virusinfecties, bacteriën, immunologische problemen, tekort aan vitamine B12, ijzertekort, natriumlaurylsulfaat houdende tandpasta's etc.