Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
opala schreef:Ik laat mij altijd via mijn zijkant van het zadel afglijden, wel oppassen dat niets scherps je zweetblad raakt.
linky schreef:Dat moet je dus echt nooit doen, eerst je rechterbeen naar links been over de hals en dan eraf glijden................... daar zijn al zoveel ongelukken mee gebeurd!!!
ijslanderfan schreef:Och, ja hier nog 1. Ik doe het al zo langzaam mogelijk maar dan nog kan ik het wel uitschreeuwen (ja serieus) van de pijn. Ik weet ook niet wat er aan de hand is, maar het is inderdaad maar 2 seconden. Ik volg dit topic even..
whissie schreef:foutje met bewerken
whissie schreef:Ik heb dat alleen vooral als ik bij iemand achter op de fiets zit en dan afspring terwijl fiets nog niet stil staat.
De enige manier dat ik die verrekte steek kan voorkomen is dat de fiets bijna omvalt zo langzaam, en dat ik dan op de grond stap alsof je uit een stoel opstaat.
Misschien dat het optie is om iedergeval niet van je paard af te springen, maar eerst paard echt goed stil zetten en dan inderdaad rustig van je zadel afglijden, 1 voet in de beugel houden, zodat niet meteen de klap op je voet komt maar heel geleidelijk de druk erop komt? Eerst op de ene voet en dan de andere erbij zetten.