Magnetisering

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Skogsmulle
BFB 2024 winnaar

Magnetisering

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-07 22:38

Ik weet niet of hier al een ander topic al van bestaat of dergelijke, maar dan mag er dus natuurlijk een slotje op Lachen

Van magnetisering weet ik dus echt vrijwel niks; misschien wel mensen hier op bokt.
Deze zomer had ik namelijk iets 'meegemaakt' (klinkt zo'n groot woord) en dacht dat daar daar wel onder viel.

Afgelopen zomer ben ik voor de tweede keer naar frankrijk gefietst vanuit nederland. Dit keer met zijn vieren: 3 jongens en ik. Zo'n groepje wordt natuurlijk wel afhankelijk van elkaar.
Mijn eindpunt lag in midden frankrijk. De 3 jongens zouden vervolgens verder gaan naar zuid frankrijk en spanje (bij mijn eindpunt is er een nieuwe jongen bij gekomen zodat ze weer met zijn 4en zouden zijn).
De ena laatste dag kregen we alleen een grote wending in de groep. Een jongen zat de hele tocht eigenlijk al niet zo zitten vanaf het begin (ik noem heb even A). Inplaatst van bergen met gave afdalingen zag hij voornamelijk het negatieve beeld van: klimmen klimmen en nog eens klimmen met veel bepakking en zon. Een beetje een negatieve instelling over het algemeen. Op de ena laatste dag vertelde A dat hij de beslissing had genomen, en de knoop had doorgehakt om te stoppen in midden frankrijk. Dit kwam nogal heftig aan: je hangt namelijk wel een beetje van elkaar af op zo'n reis. Maar het feit dat hij de knoop al had doorgehakt kwam wat harder aan vond ik.
We zaten toen in een kring met zijn vieren. Ik naast een jongen waar ik het beste mee op kon schieten te laatste tijd. Het gekke was, was dat toen A dit allemaal vertelde en iedereen natuurlijk wat gevoeliger was, hij zijn hand op mijn voet legde. En ik kreeg me toch een enorme steek in mijn been! Dat bleef ook zo, behalve toen hij zijn hand weghaalde. Dit gebeurde ook nog een keer toen hij met zijn been tegen de mijne kwam.

Ik weet niet precies wat het was; ben vrij nuchter maar geloof wel in bepaald gebruik van energievelde, reiki, etc. Mijn vraag is alleen of iemand dit ook ooit heeft meegemaakt, dit kent, weet wat dit was, of tussen de oren zat?

LadyElmira

Re: Magnetisering

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 00:08

Was het geen statische reactie? Weet natuurlijk niet hoe die steek aanvoelde, maar ik ben wel vaker achter dingen gekomen die waar bleken te zijn... het zou dus wel wat kunnen betekenen. Wat het zou kunnen zijn weet ik ook niet, maar het maakt me wel weer nieuwschierig.

Gr. kim

sjorsie

Re: Magnetisering

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 00:11

magnetiseren doet geen pijn, sommige mensen voelen warmte, kou of tintelingen maar geen pijn, het zou kunnen dat jullie energie botste maar dat is zo moeilijk te zeggen