nee, het is echt reiter en echt van een insectenbeet... was weliswaar niet een insect die in NL voorkomt, dus mijn lichaam reageerde heel heftig en begon daartegen antistoffen aan te maken, daarna begon mijn lichaam antistoffen aan te maken tegen mijn eigen lichaam en toen kwamen overal ontstekingen...
ik heb er gelukkig niet altijd last van, bij mij is het echt een komen en gaan van gewrichtsontstekingen, maar nu alleen nog maar in mijn hand en soms mijn knieën...
met name bij bepaald weer trekt het op, net zoals bij reuma zeg maar... als het warm en droog is, dan doet het soms wel pijn, maar niet zo erg als bij kou en vocht... en tjah, eerst werd gezegd dat het reuma zou zijn, maar na onderzoeken door zowel gewone artsen (in 3 ziekenhuizen) als door een homeopatische arts, kwam er echt reiter uit...
ik kreeg toen ook allerlei vage klachten, zoals 2cm vocht rondom mijn hart (dat was wel even slikken) als ruis in mijn hart en longen (dat kwam dus door het vocht). de ontstekingen hebben ook in mijn kaakgewrichten gezeten, waardoor ik amper iets at (dat deed pijn en daar werd ik moe van) en op het laatst woog ik nog geen 48 kg bij een lengte van 1,74...
maar gelukkig heb ik er niet zo veel last van als jij beschrijft, want dat lijkt me echt heel erg...