Bloedverlies door antibiotica?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zonnebloem

Bloedverlies door antibiotica?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-07 19:07

Kom ik weer hoor met me kwaaltjes Vork

Sinds woesndag slik een vrij zwaare antibiotica kuur ivm onstoken kaak.
Nou ging ik vanmiddag naar het toilet en zag wat rood/roze spul erbij zitten. Dit is nu al een paar uur zo. Niet heftig, een beetje een soort roze slijm, het is niet echt rood. Heb verder ook geen buikpijn ofzo en zwanger zijn lijkt me sterk, ik ben de pil niet vergeten.
Nou vroeg ik me af pf dit door de antibiotica kan komen.
Ben vorige week ongsteld geweest en heb met de pil nog nooit doorbraakbloedingen ofzo gehad, altijd alles keurig op tijd.
Wie o wie weet wat dit is?

Sophie2

Re: Bloedverlies door antibiotica?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 09:42

Ik denk wel dat het door de antibiotica komt Lachen

BibiSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 09:45

dit komt idd door de antibiotica. Je krijgt dan een doorbraakbloeding omdat het van binnen ontregeld is.

nico1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 09:47

de pil beschermt je nu niet meer optimaal, de kans op zwangerschap is nu vele malen groter, uitkijken dus!

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 14:16

Dat klopt dat had ik ook toen ik antibiotica kreeg vorige maand voor mijn ooronsteking.

werd er trouwens ook voor gewaarschuwt toen ik het ging ophalen bij de apotheek.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 14:19

heeft je dokter niet aangeraden om zolang te vrijen met extra voorbehoedsmiddelen? raar, want het is toch algemeen bekend dat je pil niet meer goed beschermt wanneer je antibiotica gebruikt. Dat bloed zou idd van een doorbraakbloeding kunnen komen omdat antibiotica best wel een heftig goedje is. als je het niet vertrouwd zou je altijd even naar je huisarts kunnen bellen!
Beterschap Lachen

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-07 18:34

Frouk schreef:
heeft je dokter niet aangeraden om zolang te vrijen met extra voorbehoedsmiddelen? raar, want het is toch algemeen bekend dat je pil niet meer goed beschermt wanneer je antibiotica gebruikt. Dat bloed zou idd van een doorbraakbloeding kunnen komen omdat antibiotica best wel een heftig goedje is. als je het niet vertrouwd zou je altijd even naar je huisarts kunnen bellen!
Beterschap Lachen

Thanx, toch wel fijn om te weten dat het daar door komt.
Maar de HA heeft dr verder nix over gezecht, maar ik had het wel eens gehoord, dus we gebruiken zolang condooms.

Maar van mij mag deze dan op slot.

boytjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 19:58

Ik heb vorig jaar een antibiotica kur gehad vanwege me keelamandelen.Ik kreeg ook een doorbraakbloeding, het werd wel bij de apotheek gezegt dat de pil dan minder werkt.