cross crunch

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

cross crunch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 13:46

Hallo,

Ik wil naast het hardlopen dat ik doe, graag nog iets extrás aan mijn buikspieren doen.
Nu zag ik op zo een reclame van tell sell the cross crunch, graag zou ik horen wie hier ervaring mee heeft (positief en negatief)
werkt het echt goed, voel je echt dat je buikspieren en zijbuikspieren getraind worden? is het makkelijk in gebruik (tuurlijk moet je er wat voor doen) en niet belastend voor je rug (lijkt mij dat je toch een vervelende draai moet maken)

ik hoor graag jullie ervaringen!

groetjes!

Anoniem

Re: cross crunch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 15:01

niemand ervaring met dat ding?

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 17:20

Hey meid... Meestal werken die dingen niet echt...
Je kunt beter zelf buikspier oefeningen doen.
Ik doe het zelf ook elke dag thuis.
Eerst doe ik 25 keer gewone sit ups (recht zeg maar). Dat doe ik in 3 setjes. (3x 25 dus.)
Als ik jou was zou ik beginnen met 3x12 setjes.
Daarna doe ik een andere. Die is wel heel zwaar. Daar train je de zijspieren mee. Je gaat in gewone sit up stand zitten en dan hou je met je handen een blokje of boekje vast. Die hou je zo ver mogelijk boven je hoofd. Dan draai je naar de zijkant toe met je bovenlichaam en je zakt tegerlijkertijd naar beneden.
Dan kom je weer omhoog naar gewone sit-up stand en dan zak je naar de ander zijkant zeg maar. En dat doe ik 12 keer aan beide kanten. Dus dan heb je 24 keer. Dat ook in setjes van 3.
En nog 1:
Languit op de grond liggen en dan je benen recht omhoog doen. En dan weer naar beneden, en weer omhoog enz. (Zonder de grond te raken.) Is wel zwaar. Maar je traint er echt je buikspieren mee!
Succes!

Ziolette

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 19:41

LZP -> MW

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-07 20:17

Ik zou echt never nooit Tel Sell producten kopen, ik heb met andere producten ervaring. En ze waren allemaal even slecht. Clown