Ik werk in een praktijk waar we ook BriteSmile gebruiken. En ja, wat zal ik erover zeggen 
Zelf zou ik het in ieder geval niet doen, zeker niet voor dat geld! Het is niet ALLEEN de behandeling... na een behandeling van 2 uur, niet 1 uur zoals ze op de website van Wit pretenderen, is inderdaad het resultaat behoorlijk mooi.
Heb je kronen, witte vullingen e.d. dan zie je die nog veel meer zitten, want die kleuren niet mee! Hopelijk is daar naar gekeken tijdens een intake??!!?!
Dan kost bij ons in de praktijk een BriteSmile behandeling die dus 2 uur duurt... dan wordt er 3x 20 minuten gebleekt, 595 euro.
Dan MOET je de tandpasta kopen (20 euro) en de gelpennen (80 euro) om het bij te houden. Doe je dat niet, is alles voor niets geweest. Met de tandpasta doe je ongeveer een maand, met de pennen, je krijgt er 3, 3 maanden. Hou je er rekening mee dat je de eerste 48 uur alleen maar wit eten mag eten?! Het kan wat gevoelig zijn, maar met lauw water spoelen helpt.
Na ongeveer 3 jaar kan je het opnieuw laten bleken... eerder niet.
En ohja, aanslag van thee, koffie, rode wijn, roken, krijg je OOK als je tanden gebleekt zijn! Denk niet, oh mijn tanden worden permanent gebleekt, nooit meer last van aanslag. Wil je dat weg hebben, zal je gewoon iedere 3 maanden bij mij in de stoel moeten komen voor een reiniging