Vandaag zat ik op school en was wat aan het opruimen aan de receptie waar ik achter zat.
Zag een stanlimes liggen waar die niet hoorde te liggen pakte hem op maar hij stond uitgestoken.. mij hand dus helemaal onder het bloed. Ik had het niet eens door totdat mijn klasgenootje zei .. Iris appelflap je bloed kei erg ik oh Verdomme snel naar de wc gerent heel de gang onder bloed

Ik moest gaan zitten met mijn hand omhoog en bloeien dat het deed. Het rare was dus ik voelde er echt helemaal niks van.Heel mijn klas in rep en roer dat ze het zo raar vonden dat ik niks voelde en ik stond daar maar te lachen maar eigelijk had ik zoiets van k-u-t congierge erbij gehaalt die had EHBO curses gevolgt en die zag gelijk dat het een hele diepe wond was. Verband omheen gedaan en toen moest ik naar de dokter ... congierge mij naar huis gebracht en ik met mijn moeder naar de dokter.
Dokter zei dat het zeker gehecht moest worden en dat ik geluk had gehad want het scheelde niet zoveel of mijn pezen waren ook geraakt

Ze vonden ook dat ik een tetanus spuit nodig had dus die kreeg ik ook een.
Daarna weer naar school om mijn tas enzo op te halen en iedereen in te lichten wat er was gebeurd.
we hadden nog maar 1 uurtje en ik mocht lekker naar huis.
Mijn verdoving is nog niet uitgewerkt want ik voel nog steeds niet veel.
Heeft een van jullie dit ook ooit gehad
en krijg je er nog veel last van wond/tetanus prik??
Groetjes Iris xD mankepootje