zo nu ook met douchen, ik douche in de winter (ook als t raampje openstaat) het liefst op 26 graden
30 graden is me maximum maar ik heb dan het gevoel al dat ik levend verbrand.
ik word vaak voor gek verklaard (duh?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jennnnn schreef:ik heb dus juist het tegenover gestelde!! ik haat kou! heb t ook altijd koud! ik douche juist op 45 graden ...
Welshcobfan schreef:Ik heb wel altijd het raam open, ook in de winter. Ik vind het niet prettig om in het stoom te staan, liever een frisse lucht. Maar de douche staat wel rond 36 graden
Jennnnn schreef:ik heb dus juist het tegenover gestelde!! ik haat kou! heb t ook altijd koud! ik douche juist op 45 graden ...
Welshcobfan schreef:Ik vind kou lekkerder dan hitte, ik kan niet tegen stoomcabine's, sauna's en verwarming aan in auto's. Heb nooit de verwarming aan gehad op mijn slaapkamer. Komt door mijn ouders: die deden nooit de verwarming aan in slaapkamers, omdat dat ongezond is. Ventileren is beter. Ik heb liever - 5 graden dan + 30. Enige wat warm moet is de doucheIk ben nog vreemder