Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sjaantje schreef:Ik had laatst een MRI van mn rug, maar dat duurde gelukkig niet zo lang (20 min). Het is niet echt mn meest ideale situatie, maar ik vond t wel gaan. Er kwamen voor en na mij alleen wel echt oudere mannetjes uit die tunnel die helemaal duizelig waren en eerst even moesten gaan zitten enzo. Wel vervelend..
woofie schreef:leve de mri!!! zonder dat ding hadden ze nooit dat gezwel in mijn buik ontdekt, en had ik waarschijnlijk nog jaren lang rondgestrompeld met "onverklaarbare" pijnen.<<knip>>
singasong schreef:woofie schreef:leve de mri!!! zonder dat ding hadden ze nooit dat gezwel in mijn buik ontdekt, en had ik waarschijnlijk nog jaren lang rondgestrompeld met "onverklaarbare" pijnen.<<knip>>
Dit bovenstaand had ik kunnen schrijven!!! Ik ging voor m'n heup en er kwam uit de uitslag dat er een gezwel in m'n buik zat.
Vond het wel een erg benauwende ruimte! Heb zelf aangegeven dat ik er andersom in wilde gaan zodat mijn hoofd er niet in hoefde!
sannuhh schreef:Ik heb ook een MRI gehad, van mijn schouder.
Dus ik moest er helemaal in, jippie!!
Vooraf kreeg ik een prik in mijn schouder met contrastvloeistof ofzo.
Ik vond het niet super, super vervelend maar fijn is anders!
Ik lag helemaal bepakt en bezakt in die tunnel.
Ik ben toen de rest van de dag wel erg duizelig etc. geweest, weet niet waar dat vandaan kwam.
Maar al met al viel het wel mee!!
Succes!
Gr. Sanne
woofie schreef:da's wel helemaal toevallig...ik ging ook voor mijn heup!!
drukte bij jou het gezwel ook op bepaalde zenuwen in het heupgebied?
bij mij bleek het uiteindelijk om een "wondergezwel" te gaan met een doorsnede van ruim 10cm....sinds dat ding verwijderd is loop ik weer als een kievit ( afgezien van mijn momenteel gekneusde ribjes)