meniscus problemen door het paardrijden?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lientje

meniscus problemen door het paardrijden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-07 23:21

Ik heb al een paar dagen erg last van mijn rechter knië, nu ik ben nogal een koppig persoon en ga niet snel naar een dokter, ik was het gisteren op wedstrijd aant vertellen tegen mijn lesgeefster en ze zei dat het wel eens mijn meniscus zou kunnen zijn en dat dit door het paardrijden komt, zei had er ook al een moeten laten verwijderen.

Om eerlijk te zijn, dit is de eerste keer dat ik van die problemen hoor, heeft er iemand ervaring mee en wat zijn de precieze klachten bij een meniscus blessure?

opala

Re: meniscus problemen door het paardrijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 00:43

Wanneer je echt iets mankeert aan je meniscus, wil je wel naar de dokter. Abrupte zijdelingse bewegingen kun je dan niet meer maken, zonder dat je vergaat van de pijn. Ik heb al jaren geen last meer, maar vroeger meed ik teamsporten en sporten zoals tennissen enz.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 00:46

Ik had last van mijn knieen, maar rijd nu met beweegbare beugels van sprenger. Kost even wat, maar mij heeft het geholpen.

Lientje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-07 09:05

ik kon zaterdag niet meer recht als ik door mijn knieën ging, en zondag verging ik dus ook van de pijn toen ik op een stoel zat en mijn been boog. Elke keer alsof ze een mes in mijn knie staken. Pfff