Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Djaleesa schreef:Het lijkt me echt erg als ouders al op jonge leeftijd bepalen hoe hun door het leven gaan. Ik heb er ook een keer een documentaire over gezien. Later blijken de meeste mensen toch het andere hadden gewilt maar omdat hun ouders het zo hebben gedaan laten ze het meestal ook gewoon zo. Ik vind dat ze inderdaad ook later er mee moeten komen/beslissen. zodat die persoonlijkheid/mens zelf kan kiezen hoe ze verder willen in het leven.
Chiqa schreef:Stomme vraag mss maar hebben hemafrodiets ook echt twee geslachtsorganen?
Ik hoor er wel van op dat deze mensen dus ook echt bestaan, ik dacht dat ze niet
levensvatbaar waren...
Sharmila schreef:Ohw ja in India zijn hermafrodieten heilig. Dit soort mensen zijn het ook heel erg geliefd en populair als sekspartner. Toen mijn neef ging trouwen hadden ze geregeld dat een hermafrodiet voor hem ging dansen. Door op zijn kont te blijven zitten en net doen alsof hij het niet zag bewees hij aan zijn aanstaande dat hij loyaal was ofzo.
Ze denken ook dat als je seks hebt met een hermafrodiet dit veel ziektes kan genezen.
CrazyCat schreef:Dubbele geslachtsorganen komt ook bij mensen voor. Toen ik nog in het ziekenhuis werkte heb ik ooit een patient gehad die echt beiden had.
Ik heb een foto gevonden waar je kunt zien hoe dat er uit ziet.
Schokkend, dus alleen klikken als je er tegen kan.
http://www.sexwoerterbuch.info/hermaphrodit.html