vrouwelijke hormoon pil. Extra groei?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MissDonna

vrouwelijke hormoon pil. Extra groei?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-07 20:50

Ik heb op de middelbare school een meisje( eigenlijk jongen) gehad. En 'zij' slikte vrouwelijke hormen om de mannelijke hormonen tegen te gaan. En dus ook (grote) borsten te krijgen. En geen baard in de keel enz. Zodat 'ze' als 'ze' 18 was. zich kon laten ombouwen. * klinkt dat hard..* Nou vroeg ik me af of iemand, vrouwelijk, hier van bokt dit ook gebruikt.

En aangezien ik ook niet zo veel heb.. a- kleine B. Zou ik willen weten of je deze hormonen gewoon via de dokter kan halen? Of iets.

Ik gebruik al de pil. Maar dat leverd echt niets meer op dan bescherming tegen zwangerschap, als het goed is haha!, dus ben benieuwd of iemand zijn ervaringen wil delen! Of informatie kan geven!

Ben benieuwd!

Liefs, Madieke

MissDonna

Re: vrouwelijke hormoon pil. Extra groei?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-07 21:22

Kent niemand dit?

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 21:25

Misschien even een beetje geduld? Het is niet de bedoeling om je topic omhoog te schoppen als er na een half uur nog niemand heeft gereageerd.

Iemand die zich wil laten 'ombouwen', krijgt dat soort hormonen niet voor niets. En doorgaans onder strenge doktersbegeleiding. Die worden niet 'zomaar' voorgeschreven gewoon omdat iemand grotere borsten wil. Je kunt het proberen te vragen aan je HA, maar ik heb zo het vermoeden dat je verzoek niet ingewilligd wordt. Knipoog

whissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 21:28

als je dat soort troep puur wil omdat je grotere borsten wil....
pas alsjeblieft op met al die extra hormonen troep. door teveel an hormonen krijg je steeds meer kans op trombose ed... en geloof me...zware tromboseachtige dingen wil je niet hebben... hoe oliebol die kleine borsten ook zijn(weet precies wat je dagelijks voelt hoor als je in de spiegel kijkt)

En je bent 17... toen had ik ook een a-tje. nu ben ik 26 en het is een b-tje of een klein uitgevallen c-tje. Ik weet nu wat m'n leven me waard is, en heb net zoveel plezier met dit cupje als dat iemand met een dikke d cup heeft... en niet alle mannen vallen op groot...
Laatst bijgewerkt door whissie op 01-02-07 21:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Jamyloveu

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 21:28

Ik denk niet dat je die pillen zomaar kunt krijgen.
Ze zijn namelijk in de eerste plaats om de mannelijke hormonen tegen te gaan, en niet voor je borsten.

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-07 23:34

maar ze groeien toch maar tot je 15e ofz ? dat heb ik toen ooit in break out gelezen Tong uitsteken

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 23:38

15 nee joh gekkie! Gemiddeld rond 21 ofzo toch?

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 15:15

ze groeien net zo lang totdat ze uitgegroeid zijn
de 1 begint vroeg en is met vijftien lichamelijk klaar
de ander beging vroeg maar gaat langzaam en is met 18 pas klaar
weer een ander is laat en beging met 15 of 16 pas te groeien op die manier ...
en zo is het bij iedereen verschillend

goed vergelijkingsmateriaal zijn je moeder en tantes/oma's
zo kun je een beetje kijken hoe die ontwikkeld zijn , en eventueel kun je navragen of ze laat of vroeg waren etc

dergelijke hormonen zijn heel specifiek en worden alleen voorgeschreven aan mensne met een hormoonstoornis of als je in het verkeerde lichaam etc zit
niet omdta je gortere borsten zou willen

trouwens altijd een kleine B, en twee jaar terug zat ik toch op een grote B
dus tijd genoeg

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-07 23:34

je borsten zullen nooit helemaal stoppen met groeien!
Ik kreeg pas op mijn 15e echt borsten en nu rond mn 20e groeien ze nog steeds een beetje. Daarnaast als je erg schommelt met je gewicht verschillen je maten ook heel erg (ik ben afgevallen en weg waren ze weer Knipoog )
Ook als je kinderen krijgt groeien je borsten weer, en ik geloof dat zelfs daarna richting je menopauze je borsten nog van maat veranderen
(Was toch ook een keer een aflevering van bij Oprah, dat je 1x in de zoveel tijd je maat opnieuw moest nemen omdat je borsten nooit even groot blijven? )
Maak je niet druk, je bent nog jong, ze hebben nog jaren de tijd Knipoog, ik ben zelfs uiteindelijk uitgekomen op een c-tje Knipoog

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-07 23:58

mijn mams heb een B en mn zus komt wel aan een c denk ik. Tantes hebben ook joekels.. Waarom bij mij dan neit een ebetje meer Schijnheilig Het zou fijn zijn als ik iemand ben waarbij ze groeien tot je 21 e Lachen

CarmN

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 00:04

Het lijkt me niet dat je die hormoon-pillen zomaar krijgt van de dokter, zoals hierboven ookal gezegd is.
En de ene is gezegend en de ander niet.
Maar geloof mij, groot is ook niet fijn. Ik ben 1.58 m en heb cup D. En dát is uit verhouding en ook niet fijn (ben nu aan het afvallen, in de hoop dat ze kleiner worden).
En misschien groeien ze bij jou inderdaad wel tot je 21e.

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-07 00:06

Ik heb ook niks en ik ben er peroonlijk heel bij mee. Niks dat me in de weg zit, bij sporten bijvoorbeeld. Gewoon lekker vrij bewegen Knipoog

priamos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 00:54

ik zit nou aan een B,, en vind het prima zo,, voor mij hoef het niet groter ik heb een vriendin die loop met een D,, en die heeft er zoveel last van nou nee dank je,, ben blij met de mijnes en ze moeten mij maar accepteren hoe ik ben,,

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 00:58

priamos schreef:
ik zit nou aan een B,, en vind het prima zo,, voor mij hoef het niet groter ik heb een vriendin die loop met een D,, en die heeft er zoveel last van nou nee dank je,, ben blij met de mijnes en ze moeten mij maar accepteren hoe ik ben,,

Haha D is kinderspel Clown , ik snap niet dat mensen hopen op borsten. Heb er al heel men leven last van.

ik heb F gehad waar door die veranderde naar kleine C door de magische borstenfee.
Waar die dan spontaan terug naar E gingen

Het is minder leuk kan het eruit ziet, trouwens hormonen moet je echt niet nemen, ontregeld heel je lichaam.

priamos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 01:10

katiavl schreef:
priamos schreef:

Haha D is kinderspel Clown , ik snap niet dat mensen hopen op borsten. Heb er al heel men leven last van.

Ik hoop er echt niet op maar sommige wel die voelen zich der ongemakkelijk bij en schamen zich,, je kan je niet vergelijken met andere,, snap als je D of zoals jij katiavl er erg veel last van hebben als ik al aan denk vind ik het niet zo fijn idee

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 01:13

Weet je wat het is, geval van gras is groener aan de overkant

- ik denk had ik maar een B
- die met een B denkt had ik maar grote borsten

Clown is heel normaal hoor. En ik snap dat ook

priamos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 01:15

Jaa dat is inderdaad zo,,

nikkigioa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 01:24

Volgens mij zijn die hormonen niet bedoeld voor meiden die grotere borsten willen... Knipoog

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 01:25

En dat krijg je grote heupen en dan is het weer niet goed Clown

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 01:32

begin aub niet aan die hormoon troep
zitten nog veel meer gevaren aan dan alleen dikkere heupen..

denk overigens niet dat een arts deze zomaar voor zal schrijven

borsten bestaan ook voor een groot percentage uit vet , dus als je aankomt of afvalt zal dat ook
van invloed zijn op je borsten

als je volwassen bent en echt geheel uitgegroeid kan je altijd nog voor een vergroting gaan

houd er wel rekening mee dat je de evt implantaten om de zoveel jaar moet vervangen

maar denk er eerst maar eens heel goed over na

terinfo , ik weet heel erg zeker dat ik nog minder borst heb dan jij
de kunst is om tevreden te zijn met je zelf
en als je een keertje of voor het uitaagn ed
iets meer decolete wil hebben bestaan daar
heel erg veel veilige Knipoog middellen voor

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 14:02

Bij mij begon het ook laat, en op mijn 21ste nog een cup erbij.. Geduld is een schone zaak Knipoog

Daarbij snap ik niet waarom iedereen zo graag grote borsten wil.. Bij elke makeover worden er wel een paar cups extra bij gedaan..
Omdat de mannen dat leuk vinden?? Alsof je uiteindelijk bij iemand uitkomt die op je valt vanwege je cupmaat?! Clown

Wees blij met wat je hebt, groeien doen ze vast nog wel. Tot die tijd heb je nog push-up bh's en desnoods met vullingen.
Ik wilde juist nooit met bh's beginnen.. Bloos

Inmiddels heb ik cup E.. en is het wel lastig met kleding kopen en vooral in de zomer. Met zon cup wordt het al snel ordinair en kan je veel leuke truitjes laten hangen. Ook met sporten is het niet altijd even fijn.. Maar voor de rest zitten ze me prima. Knipoog En snijden in een gezond lichaam zou ik niet doen...

nienke1208

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 14:24

De huisarts geeft jou die hormonen niet, tenzij hij gek is!
Door die hormonen heb je kans op onvruchtbaar worden en vergrote kans op borstkanker...

Buurmeisje wilde ook die hormonen slikken, ben mee geweest naar de huisarts, en die zei: als jij lijdt onder je kleine borsten, dan wil ik je best een verwijzing geven voor een plastisch chirurg, maar ik ga je die hormonen niet geven.

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-07 22:47

naja ik weet nu wel dat ik het niet kan krijgen Knipoog Borstkanker kan je ook krijgen als je super gezond een leeft. Spreek uit ervering mn moeder is er tijdje van af.
Maar ik wil deze hormonen niet. Ik weet nu dat mijn vriend me acceteerd zo als ik ben en zolang hij het mooi vind zo Lachen Heb eerlijk gezegd nog nooit gehad dat viendjes t niets vonden haha!

nienke1208

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 00:27

Ik spreek ook uit ervaring, aangezien ook mijn moeder borstkanker heeft gehad...
Maar de kans is véél groter (en de kans is in Nederland al vrij groot dat je het krijgt) als je die hormonen gaat slikken.
Kanker kan je in alle omstandigheden krijgen, hoe gezond je ook leeft, maar waarom het risico vergroten???

Dat is wel fijn, dat je vriend het niet nodig vind en hij je borsten zo ook mooi vind Haha!

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 00:44

de gewone pil verhoogt je kans al aanzienlijk (de reden waarom ik het heb en daarom ok zeker te weten minder borsten dan jij Haha! en nee ik had niet de "verwachte"leeftijd gerelativeerde K maar al op mijn 18e en 2e x op mijn 27e en sindsdien vechtend voor mijn leven ) extra hormonen vergroten die kans alleen nog maar
daarbij wil ik niet de boosdoende doemdenker zijn
maar je bent 17 ..heele grote kans dat dit vriendje nog gevolgd gaat worden door vriendje nr 2 , 3, 4 ...

als dit vriendje je op je borsten zou taxeren zou ik m heel snel gedumpt hebben Clown , nu doet hij dat gelukkig niet .. Knipoog

maar zolang je niet uitgegroeid bent en dan met nihil zit en daar ook nog eens een levens plezier belemmerende gedachten over hebt
zou ik toch wel heeel hard nadenken voordat je de risico's van een operatie of hormonen aan wil