Borsten!! en Breast gro??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Forcalquier

Borsten!! en Breast gro??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-07 16:10

Na mijn zwangerschap van 3 jaar geleden zijn mijn borsten niet meer zoals daarvoor, ergens wel logisch natuurlijk maar omdat ik pas 24 ben en nog graag strakke en laag uitgesneden shirtjes draag, wil ik er toch wel wat aan doen.
Nu heb je natuurlijk push-up maar dat is niet echt mooi als je borsten niet stevig zijn, nu zijn ze gelukkig wel weer iets steviger maar ik ben ook wat inhoud van mijn borsten kwijt( ong. 1 cupmaat ik had eerst een flinke B cup/kleine c). Dit tot irritatie aan toe, mijn lichaam is verder weer helemaal herstelt( weer strak) maar mijn borsten zijn gewoon een stuk minder.
Nu las ik laatst over dat breast gro maar ik heb geen idee of je waar voor (veel) geld krijgt, zijn er hier op bokt mensen die ervaring hebben met breast gro, of weet je een ander middeltje of maniertje om mijn borsten weer een beetje in oude staat te krijgen, ik hoorde ook laatst van iemand dat zij elke dag een donker biertje neemt en dat haar borsten een cup groter zijn geworden, nu lust ik geen bier, maar voordat ik toch met tegen zin aan 't bier ga, graag jullie tips.

Peppertree

Re: Borsten!! en Breast gro??

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 16:14

Hmm, ik ken verscheidene mensen die dat soort pillen geslikt hebben, maar bij geen van allen heeft het tot echt zichtbaar resultaat geleid,ben er daarom zelf ook nooit aan begonnen. Het zijn ook wel hele dure supplementen en je moet er nogal veel van slikken geloof ik... Van dat bier weet ik niet...weet alleen wat voor effect dat op buiken heeft Tong uitsteken

Volgens mij kun je nog het beste bepaalde armspieroefeningen doen om de onderliggende spieren te versterken, voor de rest heeft er volgens mij weinig invloed op.

Forcalquier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-07 16:20

Ha ha ja dat van die buiken zie ik genoeg, maar misschien krijgen mannen er een dikke buik van en vrouwen grote borsten, als dat zo is laat ik een tap aanleggen in de woonkamer.

Hahaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 16:24

Bier en pilletjes, dat is echt onzin...
Je kunt je borstspieren trainen, maar daar worden ze niet groter van, alleen steviger. Een goede oefening is je handen op borsthoogte met de palmen tegen elkaar aan te drukken, alsof je aan het bidden bent, 10 seconden vasthouden (je moet de spieren in je borst echt voelen aanspannen), even ontspannen, 10 seconden vasthouden, en dat een keer of 50... elke dag... Tong uitsteken
Opdrukken schijnt ook goed te zijn, maar helaas is niet iedereen daar fysiek toe in staat Bloos
Als je je borstspieren goed traint, lift je als het ware je borsten een beetje dus zullen ze optisch wel iets groter lijken, maar echt volume erbij krijg je alleen met plastische chirurgie.

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 16:24

Volgens mij "helpt" maar 1 ding en dat is een bezoek aan de plastisch chirurg.... Of weer zwanger raken natuurlijk Haha!

Hahaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 16:25

wendyashley schreef:
Ha ha ja dat van die buiken zie ik genoeg, maar misschien krijgen mannen er een dikke buik van en vrouwen grote borsten, als dat zo is laat ik een tap aanleggen in de woonkamer.

Dan zou ik inmiddels al cup dubbel F moeten hebben Clown

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 20:18