John Frieda, Glaze (haarverf)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ponymeid1
Berichten: 11472
Geregistreerd: 16-06-02

John Frieda, Glaze (haarverf)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-07 10:54

Nieuwe haarverf van John Frieda, Glaze.

Zag hem in het kruidvatkrantje staan.

Wie heeft er ervaring mee? Want ik vind het er prachtig uit zien op de verpakking!

Lachen

*zoekt plaatje*

Edit: Afbeelding
Laatst bijgewerkt door ponymeid1 op 01-02-07 10:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Re: John Frieda, Glaze (haarverf)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 10:56

John Frieda is volgensmij altijd prima kwaliteit? Lachen

Bruintje_87

Berichten: 2372
Geregistreerd: 10-11-04

Re: John Frieda, Glaze (haarverf)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 11:19

Ik vind John Frieda ook echt een goed merk.

Ik heb toevallig dit spul ook gister voor de eerste keer gehaald, moet het nog uitproberen Haha!

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Re: John Frieda, Glaze (haarverf)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 00:04

Ik zag het toenstraks op de reclame, en zag er wel mooi uit. (maja daar is tv voor Haha!)
Iemand die het al geprobeerd heeft?

Bruintje_87

Berichten: 2372
Geregistreerd: 10-11-04

Re: John Frieda, Glaze (haarverf)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 00:21

Ik heb het dus gister gebruikt, een tip, GEBRUIK HANDSCHOENEN Haha!

Ik had super bruine handen, ik flink zitten wassen maar kreeg het echt slecht eraf...

Ik heb gewoon echt met wasbenzine Bloos kunnen gaan schrobben op mijn sleutelbeen en voorhoofd en hand om het eraf te krijgen... Ik ging uiteten en wou die vlekken dus wel graag eraf hebben Vork

Verder zag ik niet echt verschil, wel zijn mij haren lekker zacht en ruiken lekker Haha!
Maar echt wat verschil zul je pas na een paar keer zien denk ik.

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Re: John Frieda, Glaze (haarverf)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 13:23

Het verschil zat dus op je handen Tong uitsteken

Is het echte verf? Ik dacht meer aan een spoeling... en zou het ook grijs haar dekkend zijn? Dan kan ik mijn moeder er een plezier mee doen Haha!

Red_Savage
Berichten: 9713
Geregistreerd: 29-06-06
Woonplaats: Wien, Österreich

Re: John Frieda, Glaze (haarverf)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 15:59

Is het "goed" voor je haar? Jeweetwel, dat er ook voedende stoffen en die zooi in zit? Want ik zag wel een zo iets van Nutrisse, maar die hadden ze niet in rood en paars...en hier zie ik toch wel een rooie bij staan Lachen

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Re: John Frieda, Glaze (haarverf)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 16:00

Ik heb honingblond genomen, merk nou niet echt heel veel verschil ? Heb het al een paar keer gebruikt trouwens Lachen

AniekR

Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: In de beste binnenstad van Nederland!

Re: John Frieda, Glaze (haarverf)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 16:04

Ik gebruik geen haar verf. Maar heb wel shampoo van John Frieda en wat dat betreft vind ik het een zeer goed merk!!

marije86

Berichten: 1657
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: groningen

Re: John Frieda, Glaze (haarverf)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 16:05

John Frieda is over het algemeen goed spul.......ik gebruik de krul shampoo en de cremspoeling en ben der super tevreden over!

hou dit topic even in de gaten want ik wou de kleurspoeling ook gaan gebruiken

Ariebombarie

Berichten: 10924
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: AMS

Re: John Frieda, Glaze (haarverf)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 16:08

het is volgens mij ook geen haarverf, maar meer een kleurversterker van je haarkleur zeg maar.
ik heb de shampoo, conditioner en haarmasker van JF en ben er echt heel tevreden over. ook frizz ease van JF is superspul, dat is tegen pluizend haar (krul en steil)
OK dan!

Anoniem

Re: John Frieda, Glaze (haarverf)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 17:00

Er zit dus geen amoniak in?

Ariebombarie

Berichten: 10924
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: AMS

Re: John Frieda, Glaze (haarverf)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 17:20


Bruintje_87

Berichten: 2372
Geregistreerd: 10-11-04

Re: John Frieda, Glaze (haarverf)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 19:03

Adriana schreef:
Het verschil zat dus op je handen Tong uitsteken

Is het echte verf? Ik dacht meer aan een spoeling... en zou het ook grijs haar dekkend zijn? Dan kan ik mijn moeder er een plezier mee doen Haha!


Haha ja Haha!

Er staat trouwens wel op de verpakking dat hij indd ook grijs-dekkend is.

Bruintje_87

Berichten: 2372
Geregistreerd: 10-11-04

Re: John Frieda, Glaze (haarverf)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 19:04

Ariebombarie schreef:
het is volgens mij ook geen haarverf, maar meer een kleurversterker van je haarkleur zeg maar.


Indd, hij laat je eigen haar kleur meer 'helder' worden.

Vivande

Berichten: 899
Geregistreerd: 12-08-04

Re: John Frieda, Glaze (haarverf)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-07 19:13

Ik heb zowat alles van dit merk, voor mn blonde haar.
Wil dit nog denk ik binnenkort ook halen voor wat meer glans, dus ik ga dit even volgen!

MandyL

Berichten: 1593
Geregistreerd: 13-04-04

Re: John Frieda, Glaze (haarverf)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 23:07

ik heb ook colour glaze voor donkerbruin haar , ook mijn handen waren helemaal oranje Tong uitsteken

Anoniem

Re: John Frieda, Glaze (haarverf)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 23:11

Ik gebruik de rode. Geen haarverf inderdaad, maar ik heb zeker het idee dat de kleur met gebruik van dit product langer mooi blijft (ik verf mijn haar al jaren, vervaagt met dit spul gewoon minder snel/lelijk heb ik het idee).

Bienotje

Berichten: 10869
Geregistreerd: 09-09-04

Re: John Frieda, Glaze (haarverf)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 08:45

Ik ben er in ieder geval positief over Lachen

Het is dus echt géén verf ofzo, maar oplichtende shampoo (Andrelon heeft ook shampoo´s voor bruin of blond haar, maar dat spul is echt van mindere kwaliteit dan dit vind ik)..

Ik merk ook echt dat mijn haar veel fijner aanvoelt en dit ook lánger blijft, voorheen werd het ook ontzettend snel vet van glasnshampoo´s enzo. Nu vindt ik het mooi vallen en makkelijk in model te brengen.

Gewoon eerst je haar wassen met gewone shampoo, dan met dat spul inwrijven en paar minuutjes in laten trekken. Na het opbrengen gelijk je handen wassen met een dot douchegel/scrubgel en dan heb ik nooit last van bruine handen ofzo.

Marrepar

Berichten: 13162
Geregistreerd: 23-05-04

Re: John Frieda, Glaze (haarverf)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 19:07

Ik gebruik voor mijn haar ook alles van dit merk. Heb ook weleens de Glaze uitgeprobeerd, je moet het minstens 5x gebruiken voor je iets ziet. Maar verschil is er absoluut, want heel veel mensen vroegen of ik mn haar had geverfd Huilen van het lachen het geeft een iets ander kleurtje, maar het gaat niet ineens superveel meer glanzen ofzo, vond ik.

Maar idd handschoenen gebruiken, en niet teveel knoeien in de douchekuip of waar je het maar gaat gebruiken, want je krijgt het overal heel moeilijk vanaf!

Jasmijn_

Berichten: 1577
Geregistreerd: 05-12-04
Woonplaats: Arnhem

Re: John Frieda, Glaze (haarverf)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 21:04

Ik heb het ook, die van platinablond Knipoog
Bij mij vind ik het erg goed werken. Mijn haar glanst altijd wel, maar met dit spul echt nog meer! Ja, echt fijn spul.. heb trouwens ook nooit last van oranje handen Ja

Anoniem

Re: John Frieda, Glaze (haarverf)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 22:40

Ik heb het ook. Vind het echt top spul. Ja
Heb erna even last van gekleurde handjes maar dat spoel ik er zo weer af met een stukje zeep.

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Re: John Frieda, Glaze (haarverf)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 08:31

Ik gebruik het ook, de honingblond versie, en ik was mijn haar, knijp het uit en doe dat spul erin en was daarna gelijk mijn handen onder de douche. Terwijl ik mijn benen scheer werkt het in en daarna spoel ik het uit. Ik vind het super spul. Of je qua kleurverdieping en glans echt iets ziet weet ik niet maar mijn haar wordt er wel fijner van. Ik heb heel fijn, krullend haar en dat wordt vrij snel slap en dan gaat het hangen. Met dit spulletje geen last meer van. Beetje Gühl antiklit erin spuiten, doorborstelen, dotje foam van JF voor krullend haar erin en föhnen of gewoon op laten drogen en je kunt er helemaal tegen.

Maar het is zeker géén haarverf hoor, voor wie dat dacht. Het is een glazing product, en de naam zegt het dus al: het is een soort glazuur voor je haar. En glazuur op cake of taartjes is ook niet dekkend, je blijft er altijd doorheen kunnen kijken.

Tes82

Berichten: 720
Geregistreerd: 14-03-02
Woonplaats: Apeldoorn

Re: John Frieda, Glaze (haarverf)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 08:36

Ik gebruik het ook, echt heel fijn spul OK dan! ! Ik heb nooit last van gekleurde handen, maar misschien scheelt het dat ik de goudblonde versie heb.

AniekR

Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: In de beste binnenstad van Nederland!

Re: John Frieda, Glaze (haarverf)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 16:48

Ik gebruik de shampoo al heel lang, heb zojuist voor de tweede keer deze gebruikt. Ben benieuwd hoeveel ik ervan zie.
Maar resultaat komt pas vooral naar meerdere malen toch??

En ook geen last van gekleurde handen, ik gebruik lichtbruine (iets tot/met hazelnoot geloof ik)