Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marigold schreef:je kan er ook hier met ons op bokt over praten he.
maar dan kan wel iedereen meelezen.
als je naar de huisarts gaat kan je een doorverwijzing krijgen naar het maatschappelijk werk.
mijn eigen ervaring ermee is dat die nogal oppervlakkig zijn, dus niet to the point komen.
als jij het idee hebt dat er meer aan de hand is, vrag dan naar een verwijzing naar een psycholoog.
INGEMUIS schreef:Ik zou ook niet naar mijn huisarts durven, heb je geen vertrouwenspersoon of maatschappelijk werkster op school?
Kieffer schreef:INGEMUIS schreef:Ik zou ook niet naar mijn huisarts durven, heb je geen vertrouwenspersoon of maatschappelijk werkster op school?
Waarom zou je het niet durven? Je huisarts heeft een geheimhoudingsplicht en is verder geheel onafhankelijk. Hij/zij maakt het vaak zat mee dus je hoeft je ook nergens voor te schamen en door die ervaring kan hij/zij je het beste advies geven.
Je wordt heus niet afgeschilderd als gek, juist als een verstandig iemand die hulp zoekt en daar is niks mis mee!
kimmie16 schreef:oke.. ja eerst wou ik het echt niet maar nu denk ik het is waarschijnlijk wel beter..
Jumpfreak schreef:Waarom zou je het niet durven? Je huisarts heeft een geheimhoudingsplicht en is verder geheel onafhankelijk. Hij/zij maakt het vaak zat mee dus je hoeft je ook nergens voor te schamen en door die ervaring kan hij/zij je het beste advies geven.
Je wordt heus niet afgeschilderd als gek, juist als een verstandig iemand die hulp zoekt en daar is niks mis mee!