Buil/bult-achtig iets op hoofd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Iepke

Buil/bult-achtig iets op hoofd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-07 00:31

Aangezien mijn iets te jolige, jonge paard laatst besloot mij niet al te vriendelijk in het zand neer te leggen, heb ik nu al 3 weken een bult op m'n kop... Is dat normaal? Tong uitsteken
Ik weet niet precies hoe het ging, maar iets of iemand (hek, zand of paard) is tegen mijn cap aangekomen.. Deze zat waarschijnlijk wat te lossig (Casco-helm, een ouder model nog..Kan ook niet strakker, zit ook standaard scheef Haha! ) en is door de klap zo hard tegen m'n voorhoofd/wenkbrauw aangekomen dat ik de hele dag met een grote, paarsige buil op m'n hoofd heb rondgelopen. Kon m'n wenkbrauw een heel stuk van de onderkant zien, hele belevenis Tong uitsteken
Op zich trok het ergste dikke wel snel weer wat weg, wel gepaard met een lekker blauw oog (En iedereen maar zeggen: Zou je niet eens wat eerder naar bed gaan? Vork )
Maar goed, nu 3 weken later zit er nog steeds een bult net boven m'n wenkbrauw, die stiekem best nog wel zeer doet..
Zijn er hier meer mensen die ervaring hebben met builen? Haha! Is het normaal dat 'ie er naar 3 weken nog net zo hard zit?
Niet dat het nou heel ernstig is ofzo, maar vroeg het me gewoon af Knipoog

Flew

Re: Buil/bult-achtig iets op hoofd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 00:36

Ja, kan gebeuren. Zusje is ooit met dr hoofd op een rubbertegel gevallen, zit nog steeds een bult. Clown Doet niet zeer meer, maar hij is er nog wel.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 00:42

Na dat ik gevallen was met de moto. Had ik een bult op men elleboog. En die heeft er twee maand en half opgezeten.
Dus het kan.

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 00:50

ik ben een 10 jaar geleden ofz tegen de muur opgefietst Geld, geld!
dacht even stoer 10 sec met mijn ogen dicht te fietsen, tot ik bij de 6 ofz een muur tegen kwam.
Als ik moe ben zie je hem nog steeds :S

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 20:50

Even een praktische hint met betrekking tot paardrijden: Wel een nieuwe cap kopen hé Knipoog

De oude heeft nu een fikse tik gehad en is nu niet zo veilig meer. Tot zover deze het al was, een loszittende cap biedt namelijk ook niets meer bescherming dan geen cap. Een loszittende cap kan zelfs nog voor extra schade zorgen ook als je pech hebt, maar dat terzijde.. Succes met laten genezen Lachen

Iepke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-07 21:11

Jep, gebruik ook al een tijdje braaf een nieuwe Knipoog Had 'm al eerder moeten vervangen eigenlijk... Schrik niet als ik zeg dat dat ding al meer als 6 jaar oud is Bloos! Maar ik hoorde laatst pas dat je die dingen af en toe moet vervangen... Braaf gedaan Vork
Of naja, nieuwe... Gebruik nu mijn nette wedstrijdcap, ben ik zuinig op, dus nu ook maar niet meer van paard afdonderen Clown

Haha, maar zo te horen loop ik nog wel een tijdje met een bult op m'n hoofd... Joepie Clown