ff zeueren, nog steeds zo moe. Bah

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zonnebloem

ff zeueren, nog steeds zo moe. Bah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-07 20:18

Zo ik moet weer eens ff klagen en zeuren Clown Koe
Zoals sommige van jullie misschien weten heb ik 1/5 jaar geleden pfeiffer gehad.
Ben daar heel erg ziek van geweest maar de situatie was nou eenmaal zo dat thuisblijven niet kon, en dan ook echt niet kon.
Heb get daarom nooit uitgeziekt maar ben gewoon doorgegaan met werken. (werk op een manege).
Op een gegeven moment ging het gewoon echt niet meer, kreeg benauwdheisaanvallen als ik een stukje had gelopen omdat dat al te veel inspanning was en als ik dan alsnog doorging ging ik ook echt knock-out. Heb toen mijn uren gehalveerd en ben meer gaan slapen.
Na ben ik 3 weken geleden geopereerd aan mijn habd waardoor ik niet kan werken en dus heb besloten dat, nu de sitatie het toelaat i kdan ook maar eens veel ging slapen. Ik heb letterlijk 3 weken lang van de 24 uur er minstens 20 geslapen, kwam er alleen uit om eten te maken voor mijn vriend en om naar de wc te gaan. S'avonds wel ff eruit en bij mijn vriend zitten, soms ook op de bank liggen.
Dit heb ik nu 3 weken volgehouden (hoe kan een normaal mens in vredesnaam zoveel slapen maargoed blijbaar was het nodig)
En nu ben ik jandomme nog steeds moe ben vandaag weer ff op me werk geweest, niet veel gedaan en ben weer helemaal kapot, was ook weer benauwd net. Bah en nog es bah.
Zo sorry mensen ik moest ff klagen, wat ik met dit topic wil weet ik ook niet maar ben blij dat het ff ergens heen kon Bloos

prii

Re: ff zeueren, nog steeds zo moe. Bah

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 20:39

Ach gos, wat vervelend !
Maar het beste hulpmiddel is toch echt slapen.
En dat kan een tijdje duren. Maar je moet wel, je kan er gewoon niet mee blijven rondlopen
Veel succes, Lachen

mirre

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 20:43

Ik heb al erg vaak op je topics gereageerd en blijf het zeggen. Jij kan wel willen, maar als je lichaam je tegen houd.... zit er niks anders op toch rustig aan te doen.
Het is niet erg slim geweest om met die pfeiffer toch volop door te gaan.
Ik heb zelf ook 1,5 jaar geleden pfeiffer gehad en heb in het ziekenhuis gelegen. Ik weet dus precies wat het is, ben gestopt met werken en per maart ga ik weer 12 uurtjes werken. Dat is voor mij voorlopig meer dan genoeg.
Sommige mensen hebben het gewoon zwaar te pakken en dan zit er niks anders op om naar je lichaam te luisteren, hoe rot dat ook is! Jij moet nog een leven lang met je lichaam doen, dus luister er naar!
Ik heb ook al 1,5 jaar niet paardgereden op af en toe een stapritje na.

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-07 20:53

Mirre, ja i kweet het maar i kkan er zo slecht tegen!!
En ik dacht na 3 weken alleen maar slapen moet het toch wel weer kunnen, en toen ging het dus niet.
Dat is echt ff een tegenvaller. Vandaar dit topic
Nogmaals, ik wilde ook niet doorgaan maar het kon gewoon niet anders, (en dat lag en ligt niet aan mijn werkgever) en geloof me het is echt hel geweest.

mirre

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-07 20:56

misschien moet je hulp zoeken om beter met je ziekte om te kunnen gaan.

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-07 20:56

het probleem is dat het opzich nix met me ziekte te maken heeft, wacht i kstuur je wel ff een pb.