Zoals sommige van jullie misschien weten heb ik 1/5 jaar geleden pfeiffer gehad.
Ben daar heel erg ziek van geweest maar de situatie was nou eenmaal zo dat thuisblijven niet kon, en dan ook echt niet kon.
Heb get daarom nooit uitgeziekt maar ben gewoon doorgegaan met werken. (werk op een manege).
Op een gegeven moment ging het gewoon echt niet meer, kreeg benauwdheisaanvallen als ik een stukje had gelopen omdat dat al te veel inspanning was en als ik dan alsnog doorging ging ik ook echt knock-out. Heb toen mijn uren gehalveerd en ben meer gaan slapen.
Na ben ik 3 weken geleden geopereerd aan mijn habd waardoor ik niet kan werken en dus heb besloten dat, nu de sitatie het toelaat i kdan ook maar eens veel ging slapen. Ik heb letterlijk 3 weken lang van de 24 uur er minstens 20 geslapen, kwam er alleen uit om eten te maken voor mijn vriend en om naar de wc te gaan. S'avonds wel ff eruit en bij mijn vriend zitten, soms ook op de bank liggen.
Dit heb ik nu 3 weken volgehouden (hoe kan een normaal mens in vredesnaam zoveel slapen maargoed blijbaar was het nodig)
En nu ben ik jandomme nog steeds moe ben vandaag weer ff op me werk geweest, niet veel gedaan en ben weer helemaal kapot, was ook weer benauwd net. Bah en nog es bah.
Zo sorry mensen ik moest ff klagen, wat ik met dit topic wil weet ik ook niet maar ben blij dat het ff ergens heen kon