Vanmorgen werd ik wakker met een zere keel, verder niks aan de hand.
Vanmiddag om een uur of 12 begon ik mij wat grieperiger te voelen. VOor de zekerheid maar even temperaturen en ja hoor, 37,8. Klein beetje verhoging dus.
Om 3 uur begon ik mij echt beroerd te voelen. Ik tempte mezelf nog een keer en had nu 38,5 graden koorts. Een half uur geleden was dit ineens 39,1
Ik heb ineens oncontroleerbare spierspasmen (net alsof ik t heeeel koud heb, maar dat heb ik het niet), erge hoofdpijn, keelpijn en enorme spierpijn. Normaal als ik koorts heb, heb ik dit ook wel. Alleen nu komt het wel ineens heel extreem op.
Nu mijn probleem. Morgen heb ik een toetscarroussel die we met 4 man moeten doen. Als eentje zakt, of niet komt opdagen zakken we allemaal. Ziek zijn valt ook onder niet komen opdagen. Ik MOET dus naar school, ik kan mijn groepje echt niet laten stikken. Nu moet ik morgenochtend de trein hebben van half 6 (omdat ik anders niet op tijd kom, de toets begint om 8 uur) maar zal waarschijnlijk nog enorme koorts hebben.
Wat zouden jullie doen in mijn geval? En wat KAN ik uberhaupt doen? me eigen volstoppen morgen met paracetamol of bestaan er nog andere middelen? en hebben jullie tips voor me om zo veilig mogelijk aan te komen in rotterdam?
Alvast bedankt voor de tips! ik heb ze hard nodig!