Ik weet niet of het hier hoort maar ik wil het tocht echt even kwijt en als mensen tips hebben om hier mee omtegaan graag
mijn vriendin en ik waren bij haar thuis aant slapen (nouja poging tot) tot sij helemaal hysterisch doet en zegt dat ik het licht aan moet doen zij voelde aanwezigheid van iets dat er niet hoorde! ik zag het het had de vorm van een hond en lag bij mij op de benen. zij heel snel het licht aan doen. wij helemaal geschrokken en konden nu pas beredeneren wat het zou kunnen zijn. we hoefden er niet lang over na te denken want hun hond was nog maar net 3 week overleden. daar begon het gedonder dus mee....
Later maandje ofsoo was ik aan het paardrijden. kom thuis ontdek dat mijn mobiel ben verloren onder weg dus ik rond 10 (was vvant somer) nog op mijn paardje alles af ik kom bij en bos en stond er voor. ik was doodsbenauwd wou niet naar binnen maar tog hoopte ik dat mijn mobiel er zou liggen dus ik gaa der naar binnen..........
(ik was te paard, en paarden voelen heel goed aan wat er aan de hand is)
ik was der nog maar net binnen en toen volede ik het al er was iets iets wat er niet hoorde, afijn ik wou mijn mobiel dus ging door even later hoorde ik takken kraken geristel ik denk dat is de wind totad mijn paard er vandoor schiet en ik uit mijn ooghoeken zie wat er gebeurd. een man met een kar met 2 paarden er voor jaag zijn paarden keihard achter die van mij aan. er lopen ook paarden los omheen. ik crossen ik wou weg eindelijk bij de weg aangekomen ik in rap tempo naar huis gegalopeerd over de wegg....
thuis aangekomen ik het hele verhaal vertellen en mijn ouders snappen niet waarom ik nog naar binnen was gegaan ik zat helemaal in tranen want ik was so stom om mijn mobiel te verliezen
vorige week hoorde ik van mensen die vlakbij dat bos wonen (die niks over het verhaal weten) dat ze daar een koets hebben opgegraven ik stond versteld dat mijn intuitie zo goed klopt!
2 maand terug ik was aant het komputeren mijn ouders waren weg en mijn oma past op was behoorlijk pissig en blijf nors achter de kompyter sitten wou der niet achter weg mijn overgroot oma die ik nog gekend heb is onderhand 7 jaar overleden maar waakt nog steeds over ons stond naast mijn en legde haar hand op mijn schouder heb 2 week niet meer achter de komputer te zitten.
vorige week hoorde ik van mensen die vlakbij dat bos wonen (die niks over het verhaal weten) dat ze daar een koets hebben opgegraven ik stond versteld dat mijn intuitie zo goed klopt!
dat is alles tot nu toe