Geesten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

jikkiej

Geesten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-07 21:50

Ik weet niet of het hier hoort maar ik wil het tocht echt even kwijt en als mensen tips hebben om hier mee omtegaan graag

mijn vriendin en ik waren bij haar thuis aant slapen (nouja poging tot) tot sij helemaal hysterisch doet en zegt dat ik het licht aan moet doen zij voelde aanwezigheid van iets dat er niet hoorde! ik zag het het had de vorm van een hond en lag bij mij op de benen. zij heel snel het licht aan doen. wij helemaal geschrokken en konden nu pas beredeneren wat het zou kunnen zijn. we hoefden er niet lang over na te denken want hun hond was nog maar net 3 week overleden. daar begon het gedonder dus mee....

Later maandje ofsoo was ik aan het paardrijden. kom thuis ontdek dat mijn mobiel ben verloren onder weg dus ik rond 10 (was vvant somer) nog op mijn paardje alles af ik kom bij en bos en stond er voor. ik was doodsbenauwd wou niet naar binnen maar tog hoopte ik dat mijn mobiel er zou liggen dus ik gaa der naar binnen..........

(ik was te paard, en paarden voelen heel goed aan wat er aan de hand is)
ik was der nog maar net binnen en toen volede ik het al er was iets iets wat er niet hoorde, afijn ik wou mijn mobiel dus ging door even later hoorde ik takken kraken geristel ik denk dat is de wind totad mijn paard er vandoor schiet en ik uit mijn ooghoeken zie wat er gebeurd. een man met een kar met 2 paarden er voor jaag zijn paarden keihard achter die van mij aan. er lopen ook paarden los omheen. ik crossen ik wou weg eindelijk bij de weg aangekomen ik in rap tempo naar huis gegalopeerd over de wegg....

thuis aangekomen ik het hele verhaal vertellen en mijn ouders snappen niet waarom ik nog naar binnen was gegaan ik zat helemaal in tranen want ik was so stom om mijn mobiel te verliezen
vorige week hoorde ik van mensen die vlakbij dat bos wonen (die niks over het verhaal weten) dat ze daar een koets hebben opgegraven ik stond versteld dat mijn intuitie zo goed klopt!

2 maand terug ik was aant het komputeren mijn ouders waren weg en mijn oma past op was behoorlijk pissig en blijf nors achter de kompyter sitten wou der niet achter weg mijn overgroot oma die ik nog gekend heb is onderhand 7 jaar overleden maar waakt nog steeds over ons stond naast mijn en legde haar hand op mijn schouder heb 2 week niet meer achter de komputer te zitten.

vorige week hoorde ik van mensen die vlakbij dat bos wonen (die niks over het verhaal weten) dat ze daar een koets hebben opgegraven ik stond versteld dat mijn intuitie zo goed klopt!

dat is alles tot nu toe

Anoniem

Re: Geesten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 22:07

Ik denk, persoonlijk, dat je vanzelf nu overal iets achter gaat zoeken en dat je jezelf op deze manier echt 'gek' maakt. Mijn advies.. niet doen meid, houdt het lekker down-to-earth en zoek niet overal iets achter.

Nou weet ik wel dat heeeel veel bokkers het niet met mij eens zijn, overigens, en dat die zullen zeggen dat je lekker door moet gaan en dat je paranormaal begaafd bent en dat soort gedoetjes Haha!

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 11:03

nou, het zou kunnen dat je er gevoelig voor bent ja. grappig van die koets, maar laat je niet bang maken.
jouw paard heeft waarschijnlijk op jou gereageerd. er is een onderzoek naar geweest, heel interressant:
paard en ruiter moesten langs man met paraplu lopen. 5 rondjes.
6 de rondje werd gezegd: man gaat straks paraplu open doen. aan het meisje zag je niks, ze ging niet meer drijven of wat dan ook, maar het paard had wel een superverhoogde hartslag, evenals het meisje.
paraplu ging trouwens niet open, en het paard kan moeilijk van die vrouw geoord hebben wat ze van plan waren Haha!

voor je opa of oma hoef je niet bang te zijn, die bedoelen alleen maar goed en als je bang van ze bent zullen ze niet gauw nog een keer komen. ze willen niet dat je bang bent.

die vent in het bos: laat hem lekker!!! hij vindt het waarschijnlijk prachtig dat je je zo op de kast laat jagen. het is projectie he. alleen maar energie. als jij gewoon kalm bent en denkt/zegt: 'ja hallo, laten we even normaal blijven doen want hier heb ik geen zin in', en gewoon doorstapt, zal er denk ik niks aan meer zijn voor hem en zal hij je met rust laten.
tenzij het een heel hardnekkig typje is, maar je kan op z'n minst dit proberen.

laat je niet op de kast jagen!! Knipoog

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 11:11

Dat is ook mijn tip, laat ze lekker. (ik heb makkeliujk praten hoor dat weet ik )
Maar goed stel, de overleden hond was er, dan zal hij denk ik geen kwaad in de zin gehad hebben, kan me wel voorstellen dat het een raare gewaarwording is hoor!! Dat van die man is wel apart. En idd gewoon blijven waar je bent als het weer gebeurd, wat wil die je doen? Door je heen gaan, wens hem dan maar succes en blijf gewoon staan, wedden dat ie weggaat?
En van je oma, is het geen mooi idee dat ze over je waakt? Door haar hand op je schouder te leggen liet ze weten dat ze er is en je beschermt. Tenmisnte dat denk ik.
Was er ook verandering van temeratuur, werd het waremr of kouder of merkte je daar nix van?
ik heb ook een paar ervaringen dus je kan me altijd pben

Halina

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 11:12

Ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent, zou ik ook zijn, maar je hoeft je niet zo druk te maken.

Het is toch juist mooi dat de hond van je vriendin er nog is? Hij/zij wil graag bij zn baasje zijn.
Niks engs aan, het is nog steeds die hond.

Je overgrootoma hoef je ook niet bang voor te zijn. Zij houd duidelijk een oogje in het zeil. Ik hoor wel vaker dat overleden familieleden, ook al ken jij die misschien niet, op je passen.

En die man in het bos... misschien weet hij niet eens dat hij overleden is. Of hij vond het wel grappig om je te stangen. Je kan op een rustige manier zeggen dat je wil dat hij weg gaat.

Je kan evt een wit licht om je heen visiualiseren. Dat helpt.

Succes!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 11:17

Brr, klinkt eng. Nagelbijten / Gniffelen
Maargoed, niet overal iets achter zoeken want zo maak je jezelf alleen maar bang en dat werkt ook niet. Knipoog

Nielsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 15:45