uitslag van panty's??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Britty

uitslag van panty's??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-07 18:39

Het is tegenwoordig helemaal in: rokken tot net over de knie,korte broeken, wat langere korte broeken Knipoog Begrijp me niet verkeerd, ik vind ze geweldig, zit lekker, maar ik doe er wel altijd een panty onder. Voor de warmte, maar ook om het nog ergens op te laten lijken zeg maar.

Nou heb ik een hoop van die 3-kwart broeken, kortere broeken en rokken, dus draag ik nu een aantal keren per week een panty. Ik heb er nooit last van gehad, maar ik krijg nu "uitslag" op mn benen, varierend van rode vlekken tot een soort acne in mn knieholtes, liezen en voeten. Als ik dan weer eens een weekje aan de jeans ben, trekt het weg, dus daardoor ben ik er behoorlijk zeker van dat het aan de panty ligt. Ik heb al verschillende merken panty's geprobeerd, van de goedkoopjes van de Action tot dure van de V&D en hunkemoller.

Wie heeft hier ook last van? Maar vooral: wat doe je er aan??

Op antwoorden als: "geen panty meer dragen" zit ik niet te wachten, dat kan ik zelf ook wel bedenken, maar ik wil toch wel graag mn leuke moderne kleren aan! Een dikke legging ofzo staat niet bij alles. Ik wil gewoon in staat zijn een panty te dragen!!! Iedere vrouw in nederland kan dat....toch???

edit: kleine aanvulling....

Eleionomae

Re: uitslag van panty's??

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 19:11

panty's zijn van synthetisch(schrijf je dat zo?) spul.. misschien is maillot's proberen? die zijn vaak van katoen... je hebt ook dunnere maillot's

_Inga

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 19:12

en maillots zijn lekker warm en ook in hippe(re) Knipoog printjes

[edit] of katoenen panty's (die zijn qua dikte vergelijkbaar aan 60 denier)

Britty

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-07 23:45

Zijn die katoenen panty's er niet nog wat dunner? Ik denk dat ik dan inderdaad maar eens op zoek ga naar een dunnere maillot...

Niemand anders die wel eens last heeft van uitslag van panty's?

Eilandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-07 13:38

Uitslag niet, maar ik draag alleen in de zomer rokken enz, want ik krijg vreselijke jeuk van panty’s Haha!