Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tyrza schreef:Hoe lang heb je deze klachten al?
Je bent, omdat je je milt mist, namelijk vatbaarder voor bacteriele infecties. http://nl.wikipedia.org/wiki/Splenectomie
Val je trouwens ook af?
Ik zou maar eens contact opnemen met je HA
lotjj92 schreef:vorig jaar winter had ik ook veel klachten, en toen ben ik naar de huisarts geweest. allemaal testen gehad enzo, en er kwam niets uit. alles klopte ne was goed ( ook bloed armoede).
ik loop bij een psycholoog/psychiater, en die weet ook af va nmijn klachten. zij zei dat het mogelijk komt door alle 'gebeurtenissen' . en dat ik af en toe een dag vrij moet nemen om toch evne uit te rusten. ik probeer ook altijd mee te doen aan het dagelijksleven, maar het valt me zwaar. omdat ik veel moe ben en eigenlijk uitgeput raak.
kynshiri schreef:lotjj92 schreef:vorig jaar winter had ik ook veel klachten, en toen ben ik naar de huisarts geweest. allemaal testen gehad enzo, en er kwam niets uit. alles klopte ne was goed ( ook bloed armoede).
ik loop bij een psycholoog/psychiater, en die weet ook af va nmijn klachten. zij zei dat het mogelijk komt door alle 'gebeurtenissen' . en dat ik af en toe een dag vrij moet nemen om toch evne uit te rusten. ik probeer ook altijd mee te doen aan het dagelijksleven, maar het valt me zwaar. omdat ik veel moe ben en eigenlijk uitgeput raak.
uit de bloedtesten bij de huisarts is bij mn moeder ook nx gebleken... Er zijn dan extra bloedonderzoeken gedaan (die speciaal naar de VS moesten opgestuurd worden, dus geen standaardprocedure) en daaruit bleek een Ag-vergiftiging (zilververgiftiging) die vermoedelijk al lang aanwezig was en dus een van de aanleidingen tot CVS was, weliswaar in combinatie met pyschische omstandigheden ed...
Vajramani schreef:Niet ieder mens kan even goed tegen suiker. Mijn broer staat na een blikje redbull echt niet meer stil. Overigens heeft hij dit ook bij varkensvlees. Bij teveel suiker gaat hij gewoon stuiteren.
Daarentegen worden sommige mensen heel sloom en traag bij het nemen van suikers.