help haar probleem!!!!!!!!!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

keshia

help haar probleem!!!!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-07 10:01

Ik heb een probleempje.. ik wil graag mijn haren krullen maar bij mij is het zo als ik na anderhalf uur naar mijn kapsel kijk de helft al uitgezakt is... en na 3 uur zit er nagenoeg geen krul meer in.. ik heb thuis een krultang en zou hiermee graag mooie krullen maken.. momenteel doe ik dat met droog haar.. en dan eerst wat haarlak erop... en dan krultang erop en dan weer haarlak.. hebben jullie tips???
groetjes keshia

EsSther

Re: help haar probleem!!!!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 10:28

je kan beter je haar krullen wanneer je haar bijna droog is, (handdoekdroog) beetje schuim er in.
pluk voor pluk krullen en na sprayen met lak!
lang uberstijl haar is wel moeilijker te krullen dan korter haar.
misschien kun je eens een " ondersteuning" proberen, dat is een zwakkere versie van permanent. je hebt je haar snel weer stijl, maar met wat schuim kneed je er ook krullen in!
succes!

keshia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-07 10:37

thanxxx jah ik heb niet zo heel erg lang haar hoor.. tot mijn schouders ongeveer... zal het vanmiddag eens gaan testen op een heel klein beetje vochtig haar...
iemand nog meer tips??
groetjes keshia

Manderino

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 10:40

bijv als je als savonds heb gedousht beetje schuim erin doen en een vlecht erin,
volgende ochtend haal je de vlecht eruit.
kneed je schuim erin (niet te zuinig) ,en anders moet je maar van john frieda frizz ease proberen ,werkt goed Haha!

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 10:53

Probeer het eens met een carmenset. Werkt bij mij prima! Misschien dat iemand die voor je te leen heeft.

Je doet dan eerst schuim in je haar, vervolgens zet je de krullen er in, haarlak erover heen, even laten zitten, krulspelden eruit, nog wat haarlak en dan heb je krullen. Het is wel handig om te zorgen dat je niet net je haar gewassen hebt, dus niet dezelfde avond als dat je de krullen er in zet. Dan is je haar namelijk veel te glad en dan vallen ze er zo weer uit, zelfs schuimgel heeft dan geen effect.

Bij mij zitten de krullen de volgende dag er nog in. Echter, bij sommige mensen wil het haar echt niet meewerken. Ik heb mijn carmenset van mijn zusje gehad omdat bij haar de krullen na een uur al niet meer zichtbaar waren. Ik heb ook een keer krullen gezet bij een vriendin en daar waren ze ook weer zo verdwenen.

Succes ermee.

Anouk01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 11:34

Carmetset of krultang (geen krulborstel!) is idd een goed idee. Maar hoe heb je je haar geknipt?
Als het op 1 lengte is, is het haar bovenop zwaar. Als je het wat in lagen hebt geknipt blijft het beter zitten.

[Edit] Typfout [/Edit]

keshia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-07 12:04

het is in laagjes geknipt... en heb eigenlijk helemaal geen zware haren of zo... maar goed ik zal eens even rondvragen of iemand zo'n carmenset heeft.. ben bang van niet haha...
en bij de kapper hoe duur is dat gemiddeld en haal je daar wel goede resultaten mee??
groetjes keshia

xNoName

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 18:35

Ik heb hetzelfde als jou, ook heel lang stijl haar (maar geen laagjes) Met mijn nieuwe krultang (Rowena Elite) Blijft het er een halve dag inzitten zo ongeveer (zonder haarlak dan)..
Maarja ik heb hem pas dus ga nog even expirimenteren Knipoog

Arabian_Girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-07 23:08

Bij mij blijft het met een krultang niet zitten.Is er bijna gelijk weer uit.
Ook permanent blijft niet echt zitten.Moeten ze altijd een paar keer achter elkaar weer doen en dan is het nog na gemiddeld 2 uur er weer uit..echt vervelend

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 21:39

Sommig haar wil gewoon niet krullen. Zoals het mijne, meer dan pluis en wat golfjes krijg ik echt niet...

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-07 22:09