pijn in zij

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

superpony

pijn in zij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-07 02:31

Hallo, ik heb sinds gister morgen pijn laag in mijn linker zij aan de achterkant. Ik kan pas vrijdagmiddag bij mijn huisarts terecht, maar voel me er tocj niet helemaal prettig bij. Ik heb al op internet zitten lezen, maar kom er niet uit. Ik hoop dat het gewoon spierpijn is, maar toch voelt het anders. Ik heb geen blaasontsteking gehad en het lijkt me dus ook geen nier probleem. Ik plas nog goed en helder. Aan de andere kant heb ik geen dikke darm en werkt het bij mij wel iets anders, maar ik denk zolang ik goed plas daar niks mis kan zijn. Maar wat dan wel? Het id echt links, heel laag, aan de achterkant en ben er wel misselijk van. Niet over gegeven nog en geen kooorts. Iemand een idee? Al is het maar voor de geruststelling.

050206051012

Re: pijn in zij

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 02:36

Klinkt inderdaad als nieren, maar kan ook een darm zijn die finaal over de zeik is. Als je erg last hebt; gewoon de huisartsenpost bellen!

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-07 03:05

als ik ontspan lijkt het te zakken. Maar ik heb hjet idee dat mijn linkerzijde ook wat harder is. Ik hoop dat het banden zijn.
Een darm is best moeilijk. Ik heb helemaal geen dikke darm meer en mijn dunne doet niet raar. Ik heb wel heel veel rotzooi zoals prednison binnen gekregen de afgelopen jaren, maar sinds mei dus niet meer en in Juni laatste darm operatie en sindsdien geen problemen. Als de bijnieren ofzo problemen door die troep zouden geven hadden ze dat niet eerder gedaan dan? En als het nieren of iets anders zijn, blijven die dan niet in elke houding pijn doen? Ik wil graag naar mijn eigen huisarts die alles weet en daar dus rekening mee houdt als ie gaat analyseren, maar vrijdagmiddag is wel ver als het iets anders is dan spieren.
De huisartsenpost kan ik niet heen zomaar, mijn zoontje ligt te slapen. Bedankt iig voor je meedenken!! Ik ga maar even hopen dat zolang ik geen koorts heb het nog goed is.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 03:09

Idd goed in de gaten houden of je geen koorts krijgt en goed warm houden (electrische deken? kruik?).

Mijn moeder heeft een nierziekte en die hoor ik ook altijd over pijn in de zij. Ikzelf heb 10 jaar geleden ook onwijs pijn in m'n zij gehad -dachten ze dus ook aan m'n nieren, onderzocht en alles- en bij mij bleek het een kronkel in m'n darm (ofzoiets?).

Gewoon even in de smiezen houden en anders morgen gewoon even je eigen dokter bellen en zeggen dat je het niet vertrouwt. Volgens mij houden ze voor 'spoedjes' altijd wel plekjes over!

Succes in elk geval!

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-07 03:40

Hey, bedankt voor je pb.
Ik dacht ook aan nieren, omdat ik ooit nierbekontsteking heb gehad en dat echt pijn doet! Nu zakt het wel bij een relaxte houding.
Ik heb nog geen ladt van mijn darm, maar dat is iets anders natuurlijk. Ik weet wel dat mensen soms die hetzelfde hebben problemen hebben met een lus van de dunne darm, maar ik denk dat ik dat zou herkennen gezien mijn darm verleden??
We hebben hier gezonheidscentra's. dus meerder huisartsen. Die van mij was vandaag vol en ik kreeg alleen een telefoniste. Hij zou me wel nemen, maar ik dacht ik wil per se bij hem, omdat hij me kent, dus wacht wel. Was ook iets rustiger gevoel na de nacht. Morgen werkt hij niet, dus hoop dat het hetzelfde blijft. Zolang het niet erger wordt en geen koorts krijg zal jet toch niks zijn?
Moet me ook maar even niet druk om maken. Heb morgen wel wat pony's te verzorgen. Kon voor vandaag wat regelen en dacht dat het morgen wel monder zou zijn,want morgen kom ik er niet onderuit. Heb er eentje extra morgen!
Ik neem ook geen paracetamol,want wil weten hoe het gaat.
Bedankt voor je meedenken medeleven!
Ik ga maar proberen te slapen, kan op internet ook niks vinden. Nierproblemen moet je ook merken met plassen, dus dat gaat goed.
Welterusten en bedankt iig!!!