Hey, bedankt voor je pb.
Ik dacht ook aan nieren, omdat ik ooit nierbekontsteking heb gehad en dat echt pijn doet! Nu zakt het wel bij een relaxte houding.
Ik heb nog geen ladt van mijn darm, maar dat is iets anders natuurlijk. Ik weet wel dat mensen soms die hetzelfde hebben problemen hebben met een lus van de dunne darm, maar ik denk dat ik dat zou herkennen gezien mijn darm verleden??
We hebben hier gezonheidscentra's. dus meerder huisartsen. Die van mij was vandaag vol en ik kreeg alleen een telefoniste. Hij zou me wel nemen, maar ik dacht ik wil per se bij hem, omdat hij me kent, dus wacht wel. Was ook iets rustiger gevoel na de nacht. Morgen werkt hij niet, dus hoop dat het hetzelfde blijft. Zolang het niet erger wordt en geen koorts krijg zal jet toch niks zijn?
Moet me ook maar even niet druk om maken. Heb morgen wel wat pony's te verzorgen. Kon voor vandaag wat regelen en dacht dat het morgen wel monder zou zijn,want morgen kom ik er niet onderuit. Heb er eentje extra morgen!
Ik neem ook geen paracetamol,want wil weten hoe het gaat.
Bedankt voor je meedenken medeleven!
Ik ga maar proberen te slapen, kan op internet ook niks vinden. Nierproblemen moet je ook merken met plassen, dus dat gaat goed.
Welterusten en bedankt iig!!!