Vandaag liet ik een verstandskies eruithalen en heb ik me weer even een beetje te druk gemaakt ofzo
Dus viel ik weer flauw... Deze dokter zei dat het kwam omdat ik ging hyperventileren (waar ik zelf niks van gemerkt heb omdat ik dus bijna meteen flauwviel) en daardoor flauwval. Als ik mijn adem onder controle kan houden kan ik het wellicht vaker voorkomen.Andere mensen die hier ook last van hebben, of tips hoe ik kan zorgen dat ik rustig blijf ademhalen als ik iets eng/spannend vind?
) Je kan der alles aan doen wat je wilt... maar help niet... bij mij in ieder geval niet! Ik probeer ook altijd via mijn buik adem te halen (dus diep ademhalen) maar helpt niet... eigelijk het enigste wat bij mij héél soms helpt is denken dat het niet erg is om een prik te krijgen etc... dan val ik weleens niet flauw (maar is een uitzondering)!
Ik heb het al best lang en eerst 'was' het gewoon zo, maar nu wil ik er gewoon vanaf komen. Als ik op zn minst iets geprobeerd heb en stel het gaat niet weg, kan ik er ook wel wat meer vrede mee hebben. Nu is het gewoon heel vervelend elke keer en word ik ook elke keer boos op mezelf dat het weer gebeurd is... (slaat nergens op, ik weet het, maar je moet toch iets hè
En tja... Dan ga ik vlak! Maar ik heb dus gewoon een fobie voor zo'n beetje alles wat met er in een ziekenhuis gebeurd qua ziektes enzo. Biologielessen waren dan ook op z'n zachtst gezegd een ramp. Ik was verschrikkelijk blij dat ik er vanaf was. Ook al zat ik de helft van de tijd van deze onderwerpen op de gang met een flesje water omdat ik weer is duizelig was geworden 
En een groot warenhuis in de zomer.) Ook als ik een grote wond heb. Ik val ook flauw als ik vaak buk/hurk en weer opsta. En soms gewoon, omdat ik teveel gegeten heb of me niet lekker voel.