Ik ben nu al meer als een week ziek thuis, ik ben niet naar school geweest en lig met hele erge hoofdpijn op de bank. Wat blijkt nu, ik heb voorhoofdsholte ontstekking. Zaterdag ben ik naar de dokter geweest, die heeft het bevestigt, een briefje geschreven voor mijn school dat ik wettig afwezig was maar dat briefje ging maar tot de 19e. Ik heb zware medicijnen gekregen die over het algemeen goed werken, mijn hoofdpijn was bijna weg. Gisteren moest ik voor mijn opleiding iemand meenemen voor manicure op klant. Normaal gezien moest ik nog rusten want die medicijnen moest ik 2 dagen nemen en ik ben er zondag mee begonnen niet meteen zaterdag want toen ik naar de dokter ben geweest was het al 8 uur en ze medicijnen werken oppeppend. Ik slik ze nu dus 3 dagen. Dus maandag moest ik eigenlijk nog niet naar school maar ik ben toch gegaan. Ik zat als een zak aardappelen in de schoolbanken na 4 uur les. Ik had met te druk gemaakt en begon bijwerkingen te krijgen van mijn medicijnen terwijl mijn hoofdpijn bijna over was. Rond een uur of 1 ben ik naar huis vertrokken omdat ik erg duizelig was en hartkloppingen kreeg, die putten me erg uit want ik ben na een trapje rustig oplopen als vermoeid en buiten adem. Ik ben vandaag dus ook thuis gebleven, dankzij gister is mijn hoofdpijn weer terug en ben weer hartstikke duizelig als ik opsta. Ook zijn de hartkloppingen nog niet gestopt, bij de minste inspanning zijn ze dr weer en ben ik buiten adem. Ik zit dr nu erg mee, moet ik stoppen met de medicijnen en weer hoofdpijn krijgen of het nog een dagje of 2 aanzien tot mijn hoofdpijn over is en dan stoppen met de medicijnen. Moet ik het ook afbouwen of gewoon stoppen.Wat zou jij doen ?
Sorry voor het lange verhaal