heej.. een poosje terug ben ik gevallen met de fiets... nu ong. 1,5 maand later, gaat mijn elleboog steeds meer pijn doen...
hier wat er is gebeurt.
mijn vriendin en ik zaten op de fiets... opeens vielen we( gen van beide weet hoe)
ik viel op mijn elleboog. En mijn vriendin met haar gezicht op de weg... haar gezicht zat helemaal onder bloed... ik kon nauwelijks mijn arm bewegen, maar toch hielp ik haar
ik lette bijna niet op mijn arm
en toen mijn moeder kwam, pakte ik haar fiets, toen mijn fiets, en zette die samen met mijn moeder in de auto... we brachten mjin vriendin naar huis, want haar ouders waren er niet, alleen haar broertje was er. Mijn moeder verzorgde haar gezicht, toen ik zij dat mijn arm ook pijn deed...
mijn moeder besloot er mee naar de dokter te gaan
Die zij dat ik beter naar het ziekenhuis kon gaan, en bekeek mijn vriendin ook even. Zij had verder niks... Na het eten, gingne mijn moeder en ik naar het ziekenhuis. Ze maakten foto's, en daar kwam uit, dat ik niks gebroken had
nu dus 1,5 maand geleden, heb ik nog steeds last van mijn arm.. typen lukt nauwelijks.. dus met 1 hand is dat veel werk
wat zouden jullie hiermee doen?
xx.. carlien