elleboog

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yesterday

elleboog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-07 16:14

heej.. een poosje terug ben ik gevallen met de fiets... nu ong. 1,5 maand later, gaat mijn elleboog steeds meer pijn doen...

hier wat er is gebeurt.

mijn vriendin en ik zaten op de fiets... opeens vielen we( gen van beide weet hoe) Vork ik viel op mijn elleboog. En mijn vriendin met haar gezicht op de weg... haar gezicht zat helemaal onder bloed... ik kon nauwelijks mijn arm bewegen, maar toch hielp ik haar Knipoog ik lette bijna niet op mijn arm Vork en toen mijn moeder kwam, pakte ik haar fiets, toen mijn fiets, en zette die samen met mijn moeder in de auto... we brachten mjin vriendin naar huis, want haar ouders waren er niet, alleen haar broertje was er. Mijn moeder verzorgde haar gezicht, toen ik zij dat mijn arm ook pijn deed...
mijn moeder besloot er mee naar de dokter te gaan Huilen Die zij dat ik beter naar het ziekenhuis kon gaan, en bekeek mijn vriendin ook even. Zij had verder niks... Na het eten, gingne mijn moeder en ik naar het ziekenhuis. Ze maakten foto's, en daar kwam uit, dat ik niks gebroken had Haha!

nu dus 1,5 maand geleden, heb ik nog steeds last van mijn arm.. typen lukt nauwelijks.. dus met 1 hand is dat veel werk Clown

wat zouden jullie hiermee doen?

xx.. carlien

Nanouschka_w

Re: elleboog

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 16:15

naar de huisarts!
het klinkt alsof het is gekneusd Clown ik heb een keer de fout gemaakt met een kneuzing door te blijven lopen en heb er nu nog geregeld last van, dus zorg dat de huisarts vaststeld wat het is en geef je elleboog dan rust!

(het is na 1,5 maand al te laat om echt op tijd in te grijpen, maar als het nog eens gebeurd moet je koud water er op doen tegen de zwelling en gelijk rust geven!)

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 16:17

Ik zou nog een keer naar de huisarts gaan..
Die kan meer zeggen, misschien is er nu iets wat er toen nog niet was, of hebben ze toen iets over het hoofd gezien..

Yesterday

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-07 16:18

owja.. 3 dagen lang heb ik het ineen mittella gehad, en een soort van dik verband erom gehad.

Cantheon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 19:49

Ik zou idd naar de HA gaan, die zal je wel een rusttermijn geven, is het dan nog niet goed, dan zou ik er een fysio naar laten kijken. Die kan vaststellen of je gewricht nog goed staat en hoe het met de spieren gesteld is. Succes!!

Kit_for_ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 20:16

Idd naar de huisarts en evt fysio. Er is niks vervelender dan een blijvende kwaal of pijntje!

Yesterday

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-07 17:00

oke.. mijn moeder zij dat de dokter toch zou zeggen dat ik rust moet nemen.. maar ja.. nog meer tips/ideeën?