Reduce Fat Fast, wie heeft er ervaring mee..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

snoeske

Reduce Fat Fast, wie heeft er ervaring mee..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-07 21:45

Wie heeft er ervaring met de Reduce fat Fast, die slankpillen van Tell Sell, of welke tv-winkel??

Wil het misschien gaan kopen maar wil eerst even wat reacties horen van mensen die het al hebben geprobeerd!!

enidan23

Re: Reduce Fat Fast, wie heeft er ervaring mee..

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 22:26

niet kopen, is echt rommel..
heb t ook eens gekocht, op de bijsluiter staat dat het alleen werkt als je een dieet volgt.. en dan staat er een voorbeeld dieet bij...waarbij je 1000calorieen per dag binnen krijgt.. dan val je zonder die reduce fat fast ook wel af dus.
het hoofdbestandsdeel was volgens mij groene thee.. en nog wat kruiden.
kortom zware geldklopperij dus trap er alsjeblieft niet in.

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 22:30

-> MW

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 22:48

kennis van me had het,eerste week werkte het,daarna niet meer. kwestie van minder eten en wat meer bewegen dan kom je er ook wel Haha!

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 22:49

Ik geloof daar echt helemaal niets van.. wat gebeurd er als je stopt met deze pillen??? Het kostje klauwen met geld.... Wat je beter kan gebruiken voor de sportschool oid!

dorothea

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 22:57

Een vriendin van me slikt bepaalde pillen, de naam weet ik niet. Wél vermoed ik dat ze bijzonder ongezond zijn, omdat ze er bijvoorbeeld uren van wakker ligt in bed. Het lijkt wel een soort speed. Je krijgt er zoveel energie van, dat je vanzelf wel afvalt...

En dat het een natuurlijk middel wil níet per definitie zeggen dat het onschuldig is!

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 23:02

Volgens mij is er een paar jaar geleden een onderzoek naar geweest en waren ze echt heel erg gevaarlijk voor je organen... Weet alleen zo niet waar ze dat onderzoek nou hadden gedaan.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 23:05

Rinske schreef:
Volgens mij is er een paar jaar geleden een onderzoek naar geweest en waren ze echt heel erg gevaarlijk voor je organen... Weet alleen zo niet waar ze dat onderzoek nou hadden gedaan.

Heeft ook op een onderzoeksprogramma geweest op de nederlandse zender.
En sommige zijn gehandicapt geraakt voor het leven, darmen aangetast enzo.
Zo een pillen hebben soms zware gevolgen.

Ik zou gewoon aan het dieeten slaan zelf, lukt ook goed

snoeske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-07 23:30

Ik ben zelf bijna 20 kilo afgevallen, en dat gewoon zonder pillen meuk speciale dieeten of sportscholen! Maar wil er nog wat vanaf hebben, en dacht laat ik is iets vragen op bokt over die pillen! Koop ze denk ik toch niet, erg veel geld en ben bang dat als je ermee stopt alles er weer hard aan komt!!

enidan23

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 17:26

ik denk dat jullie stackers bedoelen, waar ephedra of hoe je het ook schrijft in zit.
deze werden ook in de smartshop verkocht als partydrugs.. maar al een tijdje verboden in nederland omdat het dus dezelfde werking als speed heeft. in reduce fat fast zit dat echt niet. en is volgens mij geheel ongevaarlijk. maar gewoon oplichterij.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 17:34

enidan23 schreef:
ik denk dat jullie stackers bedoelen, waar ephedra of hoe je het ook schrijft in zit.
deze werden ook in de smartshop verkocht als partydrugs.. maar al een tijdje verboden in nederland omdat het dus dezelfde werking als speed heeft. in reduce fat fast zit dat echt niet. en is volgens mij geheel ongevaarlijk. maar gewoon oplichterij.

Nee het ging over dieet pillen, gewoon een algemene waarschuwing voor dieetpillen.
Niet reduce fast fat. Die aflevering zou nog eens terug moeten komen. Was echt er om te zien Ja

Zonder pillen gaat het ook, gewoon niet aan beginnen

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 19:25

weet je wat ECHT helpt en ik heb het de afgelopen 2 weken mogen ondervinden Haha! WANDELEN 4x per dag 15 min en stevig doorlopen. Ben nu 3 kilo afgevallen en ik ga het nog leuk vinden ook het lopen. Pling Waarom 4x per dag 15 min, dan breng ik me zoon naar school die zijn knie heeft gebroken. Vork Me dochter fiets naar school, dus neem ik terug de fiets. Clown

monky27

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 19:29

die troep van die stackers moet je echt niet proberen (je valt er wel vanaf) ik heb ze ook geprobeerd en ik werd echt goed ziek!! Ik werd misselijk, wazig/duizelig en je slaapt er heel slecht van, wordt er trillerig van en met autorijden is het ook link!

en reduce fat fast heb ik ook wel is geprobeerd maar ben er nooit iets mee afgevallen.
Dus niet kopen, weg gegooid geld!

jammer genoeg ben ik altijd zo goedgelovig Vingers aflikken

daffieduck83

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 19:39

Ik zou het nooit kopen, in de reclame zeggen ze dat je het met een glas water voor elke maaltijd moet nemen. Als je voor elke keer ongeveer een kwartier voordat je zou eten een glas water zonder iets of pillen neemt, heb je daarna minder honger, eet je minder en val je meestal af. (ws werkt het spul dus vooral door het water)