Kuiten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Loan01

Kuiten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-07 15:41

Weet er iemand goede oefeningen om uw kuiten smaller te maken?

Ik heb redelijk brede kuiten en wil ze dus wat smaller. Ook mijn enkels zijn redelijk breed. Volgens mijn moeder kan je wel oefeningen doen maar ze weet niet welke...

Kan iemand me helpen?

CynthiaV

Re: Kuiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 15:46

Volgens mij zijn er weinig manieren om je kuiten slanker te maken, alleen als je blubberkuiten hebt misschien. Zelf heb ik ook dikke kuiten, maar dat zijn allemaal spieren en gaan dus ook niet meer weg. Als je je kuiten wat gespierder wil maken kun je gaan traplopen of fietsen, paardrijden heeft bij mij ook goed geholpen iets te goed Bloos Succes!

Loan01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-07 15:49

Ja ik denk dat paardrijden er veel mee te maken heeft. Maar het zit zeker ook in de familie. Er zitten wel veel spieren in mjin kuiten maar ik denk ook wel wat vet ja en het is dat vet dat ik er af wil.
Vanaf donderdag ga ik weer drie keer in de week gaan lopen, hopelijk helpt dit.

lejo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 15:50

met pilates kun je je spieren langer maken, dan tonen ze slanker, misschien is dat iets

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 15:51

ben ook wel benieuwd, ik heb ook vrij dikke kuiten
en wil ze ook best wel wat smaller Bloos

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 15:54

Anna01 schreef:
Ja ik denk dat paardrijden er veel mee te maken heeft. Maar het zit zeker ook in de familie. Er zitten wel veel spieren in mjin kuiten maar ik denk ook wel wat vet ja en het is dat vet dat ik er af wil.
Vanaf donderdag ga ik weer drie keer in de week gaan lopen, hopelijk helpt dit.

geloof me; ik loop 3x in de week hard en heb inmiddels nog dikkere kuiten dan toen ik begon.
heel vervelend, want nu pas ik echt alleen nog maar in XL-laarzen.

Loan01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-07 15:57

lejo schreef:
met pilates kun je je spieren langer maken, dan tonen ze slanker, misschien is dat iets

Dit doet mijn moeder. Ik zal eens meegaan naar de les. Ze heeft al wat oefeningen voorgetoond. Best nog lastig he!

Benangelique: Ik pas ook nog alleen maar in XL laarzen, vandaar dit topic. Ook gewone mooie laarsjes vinden is al moeilijk. Alhoewel dit nog juist gaat. Maar paardrijlaarzen..

Sillief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 15:59

Ik heb ook dikke kuiten (en bovenbenen).
Bij mij zit het in de familie, en door het paardrijden.
Ik doe vaak balletoefeningetjes om mijn spieren langer te maken, helpt alleen volgens mij niet. Sigaar

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 16:01

Anna01 schreef:
lejo schreef:

Dit doet mijn moeder. Ik zal eens meegaan naar de les. Ze heeft al wat oefeningen voorgetoond. Best nog lastig he!

Benangelique: Ik pas ook nog alleen maar in XL laarzen, vandaar dit topic. Ook gewone mooie laarsjes vinden is al moeilijk. Alhoewel dit nog juist gaat. Maar paardrijlaarzen..

rijlaarzen zijn het probleem niet; tenminste... als ik ze op maat laat maken.
de gewone confectielaarzen geven bij mij het probleem. laarzen met een wijde schacht gaan maar tot kuitomtrek 36 en dat terwijl ik omtrek 42 heb!

CynthiaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 16:55

Ik zit nu al op 44 Bloos
Inderdaad rijlaarzen zijn echt een probleem, ik blijf ook even de tips volgen.

Marg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 19:58

Ik volg het ook. Gelukkig ken ik een aantal winkels die laarzen verkopen met wijde schacht. Ik heb ook zeer brede voeten waardoor ik meestal niet eens in de schoen kom.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 10:49

Ik heb zeer dunne kuiten

Loan01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-07 23:25

Het is wel zo, als je veel zit, dan zakt het bloed naar je voeten en benen en worden ze dus dikker. Dit merk ik vooral nu ik in mijn examens zit en wat minder beweeg.
Bewegen helpt dus om het bloed terug naar boven te brengen en je benen dus te ontzwellen...

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 17:55

Ik heb ook best brede kuiten en bovenbenen Nagelbijten / Gniffelen ik hockey 3 keer in de week en 1 keer in de week paardrijden Tong uitsteken zou daar ook door kunnen komen Tong uitsteken maar ik heb het ook van mijn moeder denk ik Tong uitsteken Maar het is ergg vervelend indd met laarzen Sigaar ik draag gelukkig niet zovaak laarzen, maar paardrijlaarzen of chaps waren echt een probleem Nagelbijten / Gniffelen nu heb ik chaps, die rekken iets meer mee :p whaha maar moest wel lang zoeken voordat ik passende vond Koe

Ik wil er ook iets aan proberen te doen maar ik heb geen idee wat Tong uitsteken