Iemand ervaring met VPL ontharen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dorientjuh

Iemand ervaring met VPL ontharen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-07 00:17

Hoi!
Terwijl ik aan het bokken was, kwam deze advertentie van VPL hier voorbij: http://www.declinique.nl/html/ontharen/index.html

Eens even voor de gein op de site gekeken, en ik dacht dat laseren altijd zo verschrikkelijk duur was, maar dit is gewoon helemaal niet duur! Eigenlijk te mooi om waar te zijn. Haha!
Dus daarom dit topic: wie heeft er ervaring met VPL ontharen?

Anoniem

Re: Iemand ervaring met VPL ontharen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 13:32

Hmmm, das niet duur Haha! Zou er wat achter zitten denk je dan... Lijkt me wel wat Haha!

judith

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 14:02

Ik heb met VPL geen ervaring, maar zo goedkoop is het ook niet hoor. Als je nagaat dat je 6-8 (en bij de meeste mensen nog wel meer, zoals ik vaak hoor) dan ben je dus 8x het bedrag dat er staat kwijt! Alleen voor je bovenlip is dat dan dus al €320. Weet niet hoeveel geld jij hebt natuurlijk Knipoog Maar neem aan dat je wel meer wilt dan alleen je bovenlip... Toch zou het super zijn als dit wel daadwerkelijk een blijvend resultaat geeft!

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 15:02

Ik heb geen ervaring, maar het is wel duurder dan je denk, want je moet het bedrag wel maal 6 of 8 doen

dorientjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-07 16:57

Oja, ik had verkeerd gelezen. Vork Ik dacht dat je maar drie behandelingen hoefde.