Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ellepel schreef:vergeet je ook die afspraken en dingen die je leuk vind en waar je naar uitkijkt?
ik vergeet vaak zat wat,maar zijn altijd die dingen die ik niet zo belangrijk vind.![]()
die schrijf ik gewoon op de kalender op de wc, zit ik er op dan hangt dat ding recht voor mijn neus dus vergeten kan haast niet.
jezelf gaan trainen kun je best doen, zijn wel spellen voor, vaak word ook gezegd dat nemen van extra vitamines zou helpen bij geheugen problemen
Cyntje schreef:Ik had er nooit last van!
Kon allerlei nummers en kentekenborden van buiten,..
Sinds maart is het drastisch veranderd, ik vergeet afspraken, dan sta ik in de keuken en dan weet ik niet meer wat ik er moest doen, niet 1 keer per dag soms wel 10 keer.
Erg vervelend, of ik vertel iets aan mijn vriend en dan schijnt dat ik het hem die dag al verteld heb,...
Roadracer schreef:
1 voordeel: mijn boekenkast is tegenwoordig redelijk vol, als ik wat wil lezen pak ik gewoon een boek dat ik al een paar jaar geleden voor het laatst heb gelezen en het is weer als nieuwEn adventure spelletjes kan ik ook gerust meerdere malen spelen zonder dat ik nog precies weet wat er komen gaat.
ellepel schreef:hoe ben je van jezelf, een rustig persoon of ben je zowiezo heel erg chaotisch in alles wat je doet?
als ik heel druk ben,gaat de helft van de info die ik krijg echt langs me heen,maar zorg ik dat ik echt even de tijd neem om stil te staan bij hetgeen wat ik doe,dan onthoud ik het wel.
dan moet ik echt even staan,rust..adem in en uit, en dan ben ik er ook wel goed bij met m;n hoofd.
maar t klopt wel, niet goede voeding kan het soms veroorzaken he.
eet je wel goed?